Onder SolidWorks in System Options Tools stel ik de eigenschap Designation in op de eigenschap Description.
Dus ik dacht dat als ik in een eenvoudige Windows Verkenner de kolom "Beschrijving" zou toevoegen, ik de aanduidingswaarde zou krijgen die in de SolidWorks-eigenschappen zou worden geschreven.
Het probleem is niet uniek voor SolidWorks-bestanden. We zullen bijvoorbeeld hetzelfde hebben met woord. Ik zou zelfs zeggen dat het erger is omdat ik de eigenschap Description niet kan laten weergeven voor Word-bestanden...
In het geval van SolidWorks werkt het, maar alleen voor de eigenschap Description (dus we kunnen geen andere eigenschap weergeven), en het bestand moet worden gesloten (alleen-lezen probleem)... en geheugen, het werkt niet met alle versies van SolidWorks... Met de 2014 geïnstalleerd op mijn computer, het werkt ...
Let op, er zijn twee beschrijvingskolommen (klik met de rechtermuisknop op een kolom > andere en controleer de lijst...)
Laatste punt... daar is een SPR voor... Ingediend als Verzoek tot verbetering... -_-
EDIT: Dankzij benoit.lf, ik wist niet meer in welke versie ik dit probleem was tegengekomen... en het was aan het begin van de SolidWorks/Seven-compatibiliteit... En het lijkt mij dat het werkt sinds de versie van 2012...