Ik zou graag een familie van onderdelen willen maken waarin ik de eigenschappen van mijn assemblagebestand zou hebben waarmee ik mijn tekenblok zou kunnen vullen.
Alleen als ik deze familie aanmaak, worden de eigenschappen niet weergegeven en als ik ze zelf schrijf, werkt het niet.
Heeft iemand een idee.
Bedankt
Hallo
Als de schetsen dezelfde oorsprong hebben in de afzonderlijke onderdelen, kunt u een onderdeel in een onderdeel invoegen door de verbindingen met het originele onderdeel te verbreken en worden alle functies en schetsen geïmporteerd in het gewenste deel.
Menu --> invoegen --> onderdeel invoegen --niet direct posten --> vink het vakje aan om links met het originele onderdeel te verbreken, en als u valideert zonder een locatie op te geven, krijgt u de standaardlocatie wanneer het onderdeel wordt aangemaakt (afhankelijk van de herkomst).
1 like
Hallo
Het beste antwoord is dat van a.leblanc, niet het jouwe!!!!!
Vriendelijke groeten
3 likes
Oeps, ik heb de verkeerde dsl post ...
1 like
Maak je geen zorgen Bart☺, mijn stress is bijna nul, het is alleen dat het gemakkelijker is om het juiste antwoord op de vraag te vinden, ik had een explicieter antwoord moeten geven in plaats van haastig te antwoorden.
Vriendelijke groeten