Is het in SW 2021 mogelijk om standaard aangepaste eigenschappen toe te voegen aan plaatwerklichamen in de lijst met gelaste onderdelen, zoals dat ook kan worden gedaan voor lambda-carrosserieën? Ik zou graag zien dat er automatisch een eigenschap "id" wordt toegevoegd bij het maken van een plaatwerklichaam. Maar ik kan geen plek vinden waar dit mogelijk zou zijn, blijkbaar staan deze standaard plaatwerkeigenschappen vast?
Bedankt
PS: Als SW 2022 aan deze kant een aantal interessante functies heeft, ben ik ook geïnteresseerd!
U kunt gelaste stuklijst-ID's of unieke onderdeel-ID's genereren voor elke lijst met gelaste onderdelen in een map met gelaste onderdelenlijsten op basis van op de attributen van de lijst met gelaste onderdelen. Klik op Extra > opties > documenteigenschappen > gelaste constructies. Selecteer onder Lijst-ID van gelaste onderdelen de optie Lijst-ID's voor gelaste onderdelen genereren gelaste onderdelen. Elke gegenereerde lijst-ID van lasonderdelen wordt toegevoegd aan de bijbehorende map. Gelaste onderdelenlijst-ID's resulteren in een unieke naamgevingsconventie van Gelaste stuklijsten die ook kunnen worden gebruikt om de database te indexeren. U kunt verschillende expressiewaarden definiëren op basis van het type stuklijst Gelaste.