Over het algemeen wordt het ten zeerste aanbevolen om geen twee versies van SW op dezelfde HD te hebben.
Toen u de twentytwenty geïnstalleerd, heeft u uw voorkeuren opgeslagen die zijn opgenomen in het swsetting bestand xxxx.sldreg (in gewoon Nederlands, het is wat de regels bevat, met inbegrip van al uw voorkeuren en omgeving, pictogrammen en al de rest.
Ik zeg dit vaak bij het installeren van een nieuwe versie, SW implementeert en gebruikt het .sldreg-bestand in de versie, wat tot gevolg heeft dat het reg-bestand van de oude versie wordt overschreven.
Het is een uitleg, maar het is niet helemaal bevredigend omdat het type manipulatie dat u wilt doen niet is gedefinieerd AMHA in de specifieke regels omdat dit standaardfuncties zijn (ik zeg normaal, maar ik kan het niet zeggen)
Start in ieder geval de twee versies van SW tegelijkertijd of door de tweede te starten zonder de computer opnieuw te hebben opgebouwd.
Ja, ik ben in onderhoud , ik had toegang tot de bèta van 2020 en de Sp00-versie werd rond oktober november uitgebracht. (Er was een SP0.1-patch de volgende dag.) Daarom ben ik voorzichtig over de 2020