Eigenschap aanpassen SCHETS TEKST verdwenen!

Hallo allemaal

Ik zit in de problemen , waarschijnlijk een domheid van mijn kant, maar ik zit op een dood spoor.

Ben op SW2019 SP04

Ik heb geen bewerkingsoptie meer als ik een tekst schets.

Ik heb mijn algemene systeemopties teruggeslagen, niets helpt.

En wanneer ik hetzelfde bestand open onder sw2020 SP00 , heb ik alle opties bewerkbaar.

Het stoort me enorm om mijn hele database te migreren naar een SP0 

Heeft u een aanwijzing voor dit probleem?

Vriendelijke groeten.

Florent

pb_texte.jpg

Hallo

Over het algemeen wordt het ten zeerste aanbevolen om geen twee versies van SW op dezelfde HD te hebben.

Toen u de twentytwenty geïnstalleerd, heeft u uw voorkeuren opgeslagen die zijn opgenomen in het swsetting bestand xxxx.sldreg (in gewoon Nederlands, het is wat de regels bevat, met inbegrip van al uw voorkeuren en omgeving, pictogrammen en al de rest.

Ik zeg dit vaak bij het installeren van een nieuwe versie, SW implementeert en gebruikt het .sldreg-bestand in de versie, wat tot gevolg heeft dat het reg-bestand van de oude versie wordt overschreven.

Het is een uitleg, maar het is niet helemaal bevredigend omdat het type manipulatie dat u wilt doen niet is gedefinieerd AMHA in de specifieke regels omdat dit standaardfuncties zijn (ik zeg normaal, maar ik kan het niet zeggen)

Start in ieder geval de twee versies van SW tegelijkertijd of door de tweede te starten zonder de computer opnieuw te hebben opgebouwd.

Aan Plutarchus

Vriendelijke groeten

Hallo Zozo.

Hartelijk dank voor uw snelle antwoord 

Ik start nooit meerdere versies, maar ik begrijp dat ze misschien gemeenschappelijke bestanden gebruiken .

Ik laad zelfs  ik stel instellingen 2020 tot 2019 in

Ja, ik start opnieuw op , ik activeer/deactiveer zelfs mijn licenties meerdere keren.

Raadt u mij aan om de oude versies te verwijderen? 

Is de 2020 sp0 stabiel?

Hoe dan ook , ik zal er op een dag in 2020 heen moeten, maar het uit verplichting doen omdat ik iets mis, irriteert me.

Ik gebruik de schetstekstfunctie niet, maar het toeval wil dat ik een noodgeval van een fabrieksplaat moet starten.

Vriendelijke groeten.

Florent

Goedenavond

Bent u in onderhoud ? zo ja, dan heb je toegang tot bugfixes en de volgende SP.

Hoe ben je aan de 2020 gekomen?

Vriendelijke groeten

Goedenavond.

Ja, ik ben in onderhoud , ik had toegang tot de bèta van 2020 en de Sp00-versie werd rond oktober november uitgebracht. (Er was een SP0.1-patch de volgende dag.) Daarom ben ik voorzichtig over de 2020

Vriendelijke groeten.