Hallo
In SLDWorks wil ik een eigenschap maken waarvan de waarde een combinatie is van vaste tekst en de waarde van een eigenschap.
Zou iemand weten hoe dat te schrijven?
Hallo
In SLDWorks wil ik een eigenschap maken waarvan de waarde een combinatie is van vaste tekst en de waarde van een eigenschap.
Zou iemand weten hoe dat te schrijven?
Hallo, als je zet :
Vaste tekst = persoonlijk eigendom?
Vervang de vaste tekst door uw tekst en de aangepaste eigenschap door uw aangepaste eigenschap
Voorbeeld: Dikte = "Epaisseur@part1.sldprt"
Hallo
Dit zou u moeten helpen:
https://www.solidsolutions.co.uk/blog/2013/06/concatenation-of-custom-properties/#.WV9I5oTyjmE
Kanton Gauthik
Hallo
Ik heb je instructies opgevolgd, Bart☺ , maar het resultaat is niet bevredigend.
Dit is wat ik in detail doe:
Ik maak een vergelijking waarvan de variabele "Kabel" wordt genoemd en de waarde is een lengte.
In de bestandseigenschappen maak ik een nieuwe eigenschap aan en in de waardecel noem ik A de variabele van de vergelijking en voeg ik voor mijn tekst toe, als volgt:
length= "Cable@C-F007-CCE-FS06-FC018.SLDPRT"
wat ik krijg in display is: Cable@C-F0120
Zie bijlage
Hallo
Kijk of het principe je kan helpen???
http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/solidworks-text-dymamique
Hallo
Als het voor een notitie in een overzicht is, hoeft u alleen maar het deel van de tekst in de notitie te schrijven en daarna uw eigenschap in te voegen. Waarom zou je de tekst direct in de beheerder willen zetten?
@a.leblanc: Ik had de behoefte om de lengte van een variabel onderdeel (riemlengte) weer te geven in een stuklijst.
We hadden een schets gemaakt op basis van een variabele en we waren erin geslaagd om de dimensie in het pand te herstellen (zie hieronder en PJ)
Maar in mijn tweede link heb ik een stuk waar ik een combinatie heb van vaste tekst en variabele eigenschap, afhankelijk van het stuk. Zie bijlage opgehaald in de tweede link.
Als je de diameter of de dikte of de lengte verandert, volgt de tekst en de rest zoals de waardige diameter en ep of LG verandert niet...
Heb je mijn stuk kunnen zien met de vaste tekst, namelijk diameter, ep en lg en de rest volgt afhankelijk van de aanpassing van het stuk.