Hallo
Ik probeer tevergeefs automatisch een eigenschap van een plaatwerkonderdeel in een tekening te noemen
In dit geval wil ik de buigradius automatisch weergeven als annotatie voor massa of materiaal.

Heb je een idee?
Bedankt
Hallo
Ik probeer tevergeefs automatisch een eigenschap van een plaatwerkonderdeel in een tekening te noemen
Heb je een idee?
Bedankt
Hallo
Goed om je bij ons te zien
Wanneer u de tekst bewerkt en de linkfunctie naar de eigenschap doorloopt, gebeurt het volgende:
Er is een venster dat opent " Link naar eigendom ":
U moet " Model hier gevonden " selecteren.
Vindt u de eigenschap SW-Bend Radius in de lijst?
Nicolaas
Hallo
Dus ik denk niet dat het mogelijk is, maar er is een manier door een notitie. Als je je plaatwerkonderdeel hebt uitgevouwen in de MEP, klik je met de rechtermuisknop en dan heeft het zoiets als annotatie en daarin heb je alle gegevens van je onderdeel, maar ik heb Solidworks niet bij de hand
En als u " geselecteerd onderdeel..." Door op je plaatwerk te klikken? :
Hallo;
Ik denk niet dat dat mogelijk is. Elke vouw heeft waarschijnlijk een andere hoek dan een andere op hetzelfde onderdeel...
Voor zover ik weet, is de enige manier om deze waarde te laten verschijnen in de " Folding Notes", in de vorm van:
< > buighoek (zonder openingen)
of
< buigradius > (zonder spaties)
voorbeeld:
Verwijzingen naar de annotatie in de uitgeklapte weergave:
→ Zie bestandsbewerking: " bendnoteformat.txt "
https://help.solidworks.com/2020/french/SolidWorks/sldworks/c_Modify_Note_Content.htm
Vriendelijke groeten.
Ik heb deze informatie al aangepast.
Eigenlijk ben ik vooral op zoek naar de dikte van het plaatwerk.
Nee, het is niet aanwezig.
In dit geval: (het verzoek was echter op de buigradius ... )
Bewerk in uw 3D uw lijst met gelaste onderdelen: Eigenschap
Vervolgens in het tabblad Overzicht van de eigenschappen:
kies Plaatwerk Dikte: (dubbelklik)
En in je tekening:
De woning om te bellen is nu:
$PRPWLD:" Dikte plaatwerk "
(Deze waarde zou nu beschikbaar moeten zijn in de lijst met annotaties:
Vriendelijke groeten.
Als het is om de dikte van plaatwerk etc te hebben, kun je doen wat ik in mijn 1e post heb voorgesteld of zoals deze doen
https://mycad.visiativ.com/contenu/comment-lier-les-côtes-de-la-3d-dune-pièce-de-tolerie-aux-propriétés-personnalisées-0