Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om, nadat een onderdeelbestand is aangemaakt, de "Custom Properties" van dit bestand te wijzigen door het rekening te laten houden met een ander "Custom Properties" bestand.
Want wanneer u het venster gebruikt waarmee u de knop "Aangepaste eigenschappen" kunt invoeren en de knop rechtsonder "Sjabloonopties" waarmee u een ander bestand kunt selecteren, wordt er geen rekening gehouden met het nieuwe bestand "Aangepaste eigenschappen" en moet u de wijzigingen dan regel voor regel met het toetsenbord aanbrengen.
Daar lijkt bij mij thuis geen probleem mee te zijn. De knop "Sjabloonopties" biedt mij wel de mogelijkheid om een ander sjabloon te kiezen en past deze na selectie correct toe.
Kunt u uw woorden illustreren door uw versie van Solidworks te specificeren?
Ik was niet precies genoeg in mijn vraag, inderdaad stelt de knop "Sjabloonopties" me in staat om een ander sjabloon te kiezen, maar helaas werkt deze keuze "Configuratiespecifieke eigenschappen" niet bij en wanneer de grond bijvoorbeeld ontbreekt, moet je de extra regel in de Configuratiespecifieke eigenschappen typen met het toetsenbord.
Om je vraag te beantwoorden gebruik ik SW2016 onder W10