Goedemorgen
Ik wilde de "aangepaste eigenschappen" gebruiken / proberen om de weinige informatie van mijn MEP te bewerken zonder door "Bestandseigenschappen" te gaan
Dus heb ik een formulier gemaakt om te testen met 3 info: aanmaakdatum, klant en materiaal.
Ik heb de standaardmap gewijzigd in de map waarin ik mijn sjablonen heb geplaatst.
Maar het werkt niet, dus ik heb de test gedaan door een onderdeel te maken en daar oh wonder dat het werkt, ik verander mijn informatie en ik valideer dat alles werkt.
Dus ik heb de test gedaan met een assemblage en daar wat de MEP betreft, het werkt niet.
Vragen:
- Is het een bug (aangezien je de eigenschappen van het bestand in delen / asm of MEP kunt doorlopen) of is het normaal dat het alleen om de onderdelen gaat?
Antwoord : ja, het is een bug omdat "cleanty Tab Builder" alleen aanbiedt om op te slaan als een deelsjabloon.
- Moet er voor elk type (kamer/asm of MEP) een ander model zijn?
Antwoord : Ja, u hebt voor elk type SW-bestand een ander bestand nodig met de volgende extensies:
- .prtprp voor onderdelen
- .asmprp voor assemblages
- .drwprp voor tekeningen
- .wldprp voor gelaste constructies
Dus voor een ander model dan het onderdeel, moet u de bestandsextensie hernoemen naar het gewenste type.
OK, ik heb zelf geantwoord, maar het kan helpen;)
Sterker nog, tijdens het schrijven van mijn vragen had ik nog steeds het idee om op ? van de uitgever en ik zag dat er meerdere extensies waren.
Aan de andere kant, als alle typen klaar zijn, is het niet meer mogelijk om de editor te openen via SW (niet gevonden), dus ik moest door de taakbeheerder gaan om de .exe te vinden. het staat in SOLIDWORKS/sldCleantyTabBuilder , dus je kunt het vastzetten op win10.
En daar nog een keer, toen ik er met de rechtermuisknop op wilde klikken, zou hij het graag willen gebruiken in de Solidworks-tools van het Grrrrr-gestarte menu
In feite zijn er 2 SolidWorks-menu's en SolidWorks-tools onder win10 (halalala, je moet je weg vinden in dit alles)
Nou ba ... dankzij mij XD en veel leesplezier
Edit: misschien moet ik het doorgeven aan tutorial en stuur de info naar de ondersteuning