Hallo
In mijn onderdelen en samenstellingen heb ik aangepaste eigenschappen. Is het mogelijk om dezelfde aangepaste eigenschappen automatisch op te halen in tekeningen die betrekking hebben op deze onderdelen en samenstellingen?
Bij voorbaat dank.
Hallo
In mijn onderdelen en samenstellingen heb ik aangepaste eigenschappen. Is het mogelijk om dezelfde aangepaste eigenschappen automatisch op te halen in tekeningen die betrekking hebben op deze onderdelen en samenstellingen?
Bij voorbaat dank.
Hallo
Ja, heel eenvoudig:
U voegt een notitie in uw tekening in met $PRPSHEET:"NOM_DE_LA_VARIABLE" om de 3D-variabele (SLDPRT of SLDASM) op te halen en/of $PRP:"NOM_DE_LA_VARIABLE" om de tekeningvariabele (SLDDRW) op te halen.
U kunt het opmaken zoals u wilt en voor of na tekst en zelfs andere variabelen toevoegen.
Jerome
Bedankt voor je antwoord, wat je me hebt beschreven, is om bijvoorbeeld de eigenschappen in de tekencartridge op te halen. Maar ik wil graag de gegevens ophalen in de tabel met aangepaste eigenschappen van de tekening, zie bijgevoegde afbeelding.
Re
Met de PDM kun je het gemakkelijk doen, maar zonder PDM kan ik niet zien.
Tenzij u een code maakt die de variabelen ophaalt en kopieert.
Sorry
Jérome
Re
Dit is voor de PDM om alle informatie op de MEP-gegevenskaart te zien in plaats van naar de preview te gaan.
Ik zou graag willen weten wat het nut is van het namaken van de bestaande rekwisieten in het 3D-model in de tekening?
Hallo Stefbeno,
Zoals hierboven vermeld, kan ik de MEP-informatie op de PDM-datakaart bekijken.
Hallo
Stefbeno, ik denk dat het voor onderdelen om te configureren en als je wilt een tekening door configuratie te doen. Maar als dat het geval is, koppel dan gewoon de eigenschappen aan de configuratie en roep de eigenschappen van de configuratie aan en niet van de kamer.
Anders zie ik het nut niet in van het opnieuw invoeren van de specifieke eigenschap. Maar zoals aangegeven door vspemens zul je waarschijnlijk een kleine macro moeten doorlopen om de eigenschapsregels te herschrijven.
ok voor gebruik met EPDM.
Dit is niet mogelijk zonder een macro, inderdaad SW stelt je in staat om meerdere modellen in een MEP aan te roepen, zodat het niet kan raden van welk model het de rekwisieten moet importeren.
Het probleem is hoe we er zeker van kunnen zijn dat de verandering in de kamer wordt overgedragen aan de Europarlementariër.
Hallo
Met PDM is het dus vrij eenvoudig
In de PDM Administratie kunt u in het linker menu de regel 'Variabelen' invoeren
Als je de variabelen toevoegt die je nodig hebt, worden ze automatisch aangemaakt in ALLE PDM-bestanden bij het aanmaken of updaten.
bovendien, als u wilt dat een waarde van 3D naar tekening gaat, moet u een blok toevoegen $PRPSHEET aan de juiste bestandsextensie toewijzen.
Zie bijgevoegd bestand.
Maak eventueel een ticket.