Hallo
Ik wil een eigenschap toevoegen aan mijn lijst met gesoldeerde onderdelen bij het maken van mijn onderdeel.
Bijvoorbeeld, onder degenen die standaard zijn gemaakt (plaatdikte, beschrijving enz...), wil ik de eigenschap "Exporteren" toevoegen met een waarde van een specifieke code die ik heb gemaakt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik te werk moet gaan?
Bedankt
Hallo
Een zeefdruk of afbeelding kan ons helpen beter te begrijpen wat u wilt. Normaal gesproken kunt u in uw lijst een kolom toevoegen en vervolgens het nieuwe model opslaan.
1 like
Hallo
Hier is een screenshot.
Vandaag voeg ik de eigenschap "Exporteren" met de hand toe aan elk plaatwerklichaam, ik zou graag willen dat het eenvoudig is in een onderdeel met plaatwerk zoals alle andere eigenschappen.
Ik gebruik het zelfs om een DXF voor lasersnijden te exporteren via de plaatwerkontwerptool van de mycad-suite. Met deze eigenschap wordt de DXF automatisch geëxtraheerd met de onderdeelreferentie en de lichaamstoename, het materiaal en de dikte in de DXF-bestandsnaam. Mijn onderaannemer die mijn onderdelen snijdt, heeft niets meer te doen en het elimineert mijn fouten tijdens de export aangezien alles met de auto wordt gedaan.
Hier is de waarde van het onroerend goed:
"SW-CutListItemName"-"SW-Matériau@@@1AF16189-AA-F010<1>@1AF16189-AA-F010-CHASSIS. SLDPRT"-EP "SW-dikte van tôlerie@@@1AF16189-AA-F010<2>@1AF16189-AA-F010-CHASSIS. SLDPRT"mm-QTE"QUANTITY@@@1AF16189-AA-F010<2>@1AF16189-AA-F010-CHASSIS. SLDPRT"x
Bedankt
capture.jpg
kun je dit stuk posten om wat tests te doen
Dat kan ik, ja, maar het doel zou zijn dat ik weet hoe ik automatisch een eigenschap aan deze lijst kan toevoegen, zodat deze er al is wanneer het onderdeel wordt gemaakt, dan maakt het op dit of een ander deel niet uit (het zou hetzelfde zijn voor elk onderdeel met plaatwerklichamen)
Is er ergens een bestand om te bewerken waar deze eigenschappen zijn?
Bedankt
1 like
Hallo
U moet een aangepaste onderdeelsjabloon (name.prtdot) maken met deze eigenschap.
Hallo PB Omsat
Bedankt voor je antwoord, ik gebruik wel een model van een persoonlijk onderdeel waar ik mijn eigenschappen heb met onze plannen en cartridges enz., maar hier hebben we het over de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen en meer in het bijzonder plaatwerk.
Ik weet niet hoe ik deze lijst met eigenschappen met betrekking tot plaatwerkonderdelen moet bewerken, dat is mijn probleem :-)
Bedankt
1 like