Verschillende weergavekwaliteit bij weergaven van hetzelfde plan

Hallo

Op dezelfde tekening heb ik een dwarsdoorsnede van zeer goede kwaliteit en de andere die verschijnt met gepixelde contouren wanneer deze wordt afgedrukt. Op het scherm zien we ook een verschil in kwaliteit.

De 2 weergaven zijn ingesteld op Hoge kwaliteit. Ze hebben niet dezelfde bovenliggende weergave, maar de bovenliggende weergaven zijn van zeer goede kwaliteit. 

Als u in de weergave van slechte kwaliteit de aanwijzer eroverheen beweegt, ziet u een pictogram dat een bliksemschicht op een vel voorstelt. Ik weet niet wat dat betekent. Trouwens, is er ergens een lexicon van pictogrammen?

We hebben gecontroleerd of alles goed was herbouwd, bijgewerkt, opgefrist...

We zijn op SW2017 SP5

Alvast bedankt voor je info!

"Lege kwaliteitsweergave / Draadweergave in conceptkwaliteit" niet door elkaar halen!

Zie mijn reacties op dit bericht, het geeft het antwoord op uw vraag :

http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/probl%C3%A8me-r%C3%A9current-vue-de-mise-en-plan-en-qualit%C3%A9-%C3%A9bauche

1 like

Dank je wel olivier42,

Dus het zou te wijten zijn als ik het goed begreep aan het feit dat ik een actie uitvoerde tijdens de berekening van weergaven? 

Mmm... Ik ben als de put

Ja, "grote actie" (het bestand opslaan, enz...)

Dimensie op een weergave, notities toevoegen, zoomen, verplaatsen, enz...

Het zijn "kleine acties"

U kunt proberen terug te schakelen naar "Auto (High) Management" van de kwaliteit van de weergave (wetende dat in sommige zeldzame gevallen het bestand fouten maakt en in concept blijft), en verlicht het door de muisaanwijzer op de weergave te plaatsen zou moeten verdwijnen...

Herinnering: Onderbreek nooit de berekening van de weergaven (u kunt de kleine tijdelijke zandloper op elke weergave zien, in de boomstructuur, linkerpaneel)

Deze zandloper is beter te zien op close-ups...

1 like