Qualite d'image sw

Hallo

Is het mogelijk om de beeldkwaliteit onder sw12 te blokkeren?

in Extra/Opties/Eigenschappen van het doc/Beeldkwaliteit/Afwijking.

Want op dit moment, als ik een kamer open, heb ik vaak zo'n enorme waarde dat ik een zeshoek heb in plaats van een cirkel. En ik moet elke keer de opties doornemen.

Hallo

Zoals je aangeeft staat deze eigenschap in "doc properties". Het is dus geen directe parameter van SW.

Als u wilt dat al uw nieuwe documenten laag blijven, moet u uw documentsjablonen (sldasm en sldprt) wijzigen.

Bestaande documenten zullen één voor één moeten worden gewijzigd en bewaard.

7 likes

Ja, we kunnen blokkeren, maar voor een nieuw document door het onderdeelbestand te wijzigen. 

Voor reeds geregistreerde documenten moet u ze één voor één doen

7 likes

Oeps, het antwoord van Benoit en mijn antwoord kruisten elkaar. Dus ik zeg hetzelfde 

2 likes

Hallo

Inderdaad, om het in bulk te doen, kunt u een macro of het betaalde kopieerhulpprogramma van myCADtools gebruiken:

http://www.lynkoa.com/store/fr/tutos-formations/tutos/utilitaires-copyoptions.html

Voor toekomstige documenten moet u uw documentsjablonen opslaan nadat u deze optie hebt gewijzigd.

Bewerken: Hier is een macro te vinden om de opties in bulk op veel documenten te wijzigen:

https://gupta9665.wordpress.com/2009/08/21/how-to-change-sw-file-system-options/

2 likes

Voor de doc-sjablonen is er geen pb, de ingevoerde waarde is niet slecht.

Het is wanneer ik een kamer heropen, ik weet niet waarom sw deze parameter laat evolueren. Ook als er niet veel ruimte open is.

1 like

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem (ik ben ook op SW 2012). Aan de andere kant, voor mij, overkomt het mij wanneer ik op een grote assembly zit en ik open (niet met de bewerkte opdracht) een deel van deze assembly. De beeldkwaliteit van dit stuk gaat van goed tot zeer slecht. Ik ben dan genoodzaakt om de waarde in de opties handmatig te wijzigen om weer een correcte beeldkwaliteit te krijgen.

Ik ga ervan uit dat de waarde van de parent (de assembly) is ingesteld op de child(-onderdeel), maar ik heb niet gevonden waar ik deze parameter kan wijzigen.

Fijne dag

Velg-b

1 like

Een vraag: wat heb je als grafische kaart?

1 like

Hallo

Van mijn kant zit ik op een HP Z420 workstation met een NVIDIA quadro K2000.

1 like

@rim-B: niet beter als een conf vandaag. Z420, quadro 2000.

En de bediening is zoals je beschreef: het onderdeel uit de assemblage openen.

1 like