Hallo
Bij het opslaan van een assembly in SolidWorks 2012 in JPG. Om het bijvoorbeeld toe te voegen aan een Word-documentatie, is de kwaliteit niet goed.
Ik heb het geregistreerd onder > ik sélectionne.JPG > registreren.
dan kun je de kwaliteit van de compressie en de DPI selecteren, maar niets helpt, de kwaliteit is altijd slecht op een gele achtergrond.
Heb je een idee?
Begroetingen
Het doel is om een afbeelding te hebben van een assemblage van goede kwaliteit om deze toe te voegen aan een technische documentatie.
U moet kiezen voor afdrukopname en niet voor schermopname in de opties om rekening te houden met DPI
10 likes
Persoonlijk ben ik gekomen om zeefdrukken te maken (ik gebruik GadWin PrintScreen om slechts één venster te selecteren). De kwaliteit is veel beter voor dezelfde resolutie.
EDIT: @jfaradon oplossing met een veel betere weergave! voor een DPI van 400 bijvoorbeeld.
Hallo
In de tijd dat ik bestanden maakte, gebruikte ik een eenvoudige zeefdruk.
Persoonlijk gebruik ik een klein hulpprogramma genaamd FSCapture dat erg goed werkt en een zeer goede beeldkwaliteit reproduceert.
pascal
9 april 2014 om 09:55
6
Persoonlijk gebruik ik de Windows Capture Tool (beschikbaar sinds zeven)
Hiermee kunt u slechts één venster selecteren en heeft het een pen en een ingebouwde markeerstift.
6 likes
bart
9 april 2014 om 11:15
7
Anders heeft Solidworks een screenshot-functie die de zeefdruk van het huidige onderdeel maakt.
Zonder de boom van de schepping.
pascal
9 april 2014 om 11:30
8
@Bart:
Het voordeel van de Snipping tool is dat je kunt schalen voordat je de afbeelding maakt.
Ik positioneer mijn model zoals ik wil
Ik teken een venster van het deel waar ik een foto van wil maken
Ik ga naar mijn andere software (Word, Excel of andere) en ik "plak" direct (Ctrl+V)
En dat is alles
Voor mij is het sneller dan de tool die in SW is ingebouwd
1 like
dpusel
9 april 2014 om 12:24
10
Hallo
Anders heb je Photowiew 360 wat uitstekende resultaten geeft, we hebben onze catalogi zo gemaakt en het is vrij realistisch
Denis
gerald
10 april 2014 om 12:19
11
@dpusel ja voor PhotoView, maar is alleen beschikbaar voor bepaalde versies.
Op de 2012 is er geen parameter in de opties voor de kwaliteit van de jpeg?
gerald
10 april 2014 om 20:23
12
Dus om een "kwaliteits" opname te maken, moet je naar de optie gaan en de marges selecteren, vervolgens het papierformaat valideren en ten slotte de DPI verhogen, die op 50 = > lelijke 300 = > gemiddelde 1200 = > HD zijn
Het bijgevoegde bestand is 300pp
ass_rack_axis.jpg