Wat vind je van de grootte van de SW 2014-lettertypen?

Ik heb de mogelijkheid om SolidWorks 2014 te ontdekken.

Er zijn enkele nieuwe functies over lettergroottes.

Lettertype dat zichzelf lijkt te hebben veranderd.

Persoonlijk vind ik het geheel veel soberder dan de vorige versies.

Maar bovenal, ongeacht de grootte-instellingen, heb ik veel tekst die de vensters overspoelt en soms onleesbaar wordt.

Is het een aanpassingsprobleem dat me is ontgaan?

Wat vind je van deze ontwikkeling?

Hallo, geen probleem met ons. We gebruiken onze oude basiskaarten en ik merkte geen verschil.

Hallo

Ik schakel volgende week over naar de 2014-versie, ik kan je nu alleen antwoorden ;-)

Cdt

Eric

Net als Lucas

We hebben geen merkbaar verschil.

Heb je een nieuw sjabloon aangemaakt?

Van wat ik begrijp, zijn de lettergroottes waar je het over hebt die van de Solidworks-menu's, zou het geen toeval zijn dat je niet de mogelijkheid zou hebben om de teksten vergroot weer te geven in Windows (klik met de rechtermuisknop op het bureaublad, aangepast, weergave, kies de grootte "klein 100%" en niet 125 of 150)

3 likes

Inderdaad, ik had niet begrepen dat het over de menu's kon gaan.

Als u de tekstgrootte wilt wijzigen, raadpleegt u:

http://www.pcastuces.com/pratique/astuces/2733.htm

http://www.clubic.com/windows-os/windows-7/aide-astuce-tuto/windows-7-modifier-la-taille-du-texte-pour-faciliter-la-lecture-a-l-ecran-14812.html

1 like

Dank u voor uw antwoorden.

Ik was nooit van plan om met de Windows-instellingen te rommelen. Daar ontdekte ik het vergrootglas.

Dus ik heb het ingesteld op Klein - 100% in Windows.

Maar of ik nu het kleinste lettertype in SW gebruik of OS-lettertype aanvink om te zien wat ik in de bijgevoegde afbeelding krijg

1.jpg

Ok het werkt nu, ik vergat de sessie te sluiten om de lettergrootte te valideren.

Alles lijkt correct te lezen (behalve een paar stukjes tekst verborgen in het venster)

Het is waar dat het klein is geschreven.

In ieder geval bedankt voor je hulp

Alan

Ctrl-wiel wijzigt deze instelling... het werkt overal (behalve SW en dergelijke, waar het wiel de zoom beheert)

1 like

Ik kende Ctrl +/-  om afbeeldingen op internet te vergroten

Ctrl + wiel is helemaal niet slecht

Bedankt voor de info!