Goedenavond!!
Ik heb zelfs al een kleine XP-Pen Star03 grafische tablet (ik heb er 60 euro voor betaald en ik ben er helemaal tevreden mee) maar hij heeft geen ingebouwd scherm, dus het is een ellende om te tekenen, ik kan het helemaal niet. Of ik kijk naar de tablet maar ik zie niet wat ik aan het doen ben, of ik kijk naar het scherm maar ik zie ook niet wat ik aan het doen ben. De enige manier zou zijn om een scheelzien te hebben, maar ik heb er geen. Ik heb er dus nooit echt mee getekend en ik wil er ook geen zin in.
Dus ik zou me graag wenden tot een grafische tablet met een scherm, of zelfs rechtstreeks tekenen op een klassieke tablet met een goede software zoals Sketchbook.
Ik heb de wacom cintiq 13HD en de XP-Pen Artist 16 Pro ( https://www.xp-pen.fr/goods/show/id/265.html ) gevonden, maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Ik had veel vergelijkingen gemaakt tussen de merken, en eerlijk gezegd kunnen we niet zeggen dat Wacom eerlijk gezegd voorloopt op XP-Pen.
Wacom is het beste merk grafische tablet. Technologisch lopen ze in ieder geval voor op de concurrentie. Het is alleen dat het een nier kost.
Een XP-Pen zal 95% van de mensen tevreden stellen, en die bovendien in het genre van de 13 HD wordt gelanceerd, met de Artist 15.6, Artist 22E Pro, een vergelijkbaar ontwerp, maar een andere prijs en een veel groter scherm!
XP-Pen Artist 16 Pro: (8192 drukniveaus, 1.920 x 1.080 hoge resolutie, 15,6", 8 ExpressKeys, EUR 538 )
Wacom Cintiq 13HD: (2048 drukniveaus, 1.920 x 1.080 hoge resolutie, 13,3",4 sneltoetsen,EUR 900).
Hallo jongens, wat raden jullie aan als grafisch tablet?
xp-pen-artist16-pro.jpg