Hallo;
Ik ben gemiddeld op soliworks, en ik heb geprobeerd deze vorm te maken , maar zonder succes, en ik vraag je gewoon om me te helpen met dit onderdeel:
Alleen de ronde vorm die van binnen hol is, als een afgerond plaatwerk. Ik weet niet welke functies het vroeger deden.
Bij voorbaat dank.
Hallo, ik denk dat het in het oppervlak moet worden gedaan. Tutorials zijn te vinden op YouTube.
Hallo
Van mijn kant zou ik een deel volledig doen, dan een schaalfunctie (van het spatbord tot het zadel), dan nog een en nog een, terwijl ik het resultaat elke keer samenvoeg totdat het laatste deel is verkregen.
Re
Bedankt voor het zo snel antwoorden, . PL Ik zag net de tutorials op de oppervlakken lijkt het de juiste aanpak te zijn om de vorm van het achterwiel te starten . Dan de driehoekige vorm die met de maretak is, zou ik doen met de schelpfunctie . Ik zal je vertellen of het goed werkt.
Goedenavond
Nou, door de tutorials te volgen, lukt het me om iets te doen dat in de buurt komt van het beeld:
Daarna , als ik de vorm maak waar de pedalen zitten, ziet het er een beetje raar uit omdat we een oppervlak hebben met een naaf.... Wat denk je?
Klinkt goed. Heb je alleen een afbeelding van het origineel?
helaas ja, ik gebruik deze afbeelding (die ik op Google heb gevonden) alleen voor de vorm en het ontwerp voor een van mijn CAD-projecten. dus de vorm waar "Specialized" wordt geschreven , wordt ook gedaan met de oppervlaktefunctie ?
Hallo
Als je zegt dat je deze afbeelding gebruikt om je oppervlak onderdeel te maken, heb je dan het oppervlak gedaan met de afbeelding die in een schets is geïmporteerd of niet?
Fijne dag
Nee, gewoon door te kijken, maar is het mogelijk om een foto mee te nemen in een schets?
Fijne dag.
Ps: Ik zal het eindresultaat laten zien als ik het kan.
Ja, als je bezig bent met schetsbewerking, ga je naar Tools, Sketch Tools, Sketch Image en je gaat naar je afbeeldingsbestand, je schaalt het, je positioneert het en je past het toe op schetsen.
Mick
Ik weet niet welke afbeeldingsgrootte je hebt, maar ik vond er een in 1000 x 700:
http://mesquita.blog.br/wp-content/uploads/2008/08/bl-pl-design-bikes-scott-robertson-02.jpg
Hallo
Dank je wel Mick.Cordero, ik heb net iets nieuws geleerd.
Nou, hier is iets dat er een beetje op lijkt. Dit is gewoon het ontwerp, ik zou het stuur, de tandwielen, de riemen toevoegen...
Hoewel ik niet zie hoe deze fiets werkt en waar het gebied dat ik heb gemarkeerd voor is.
Ik denk dat er geen kettingen zijn , geen kaarden....
Wat vonden we van je?
Fijne dag.
Hallo
Het is inderdaad de methode van Mick.Cordero waar ik het over had.
Je hebt het vrij goed met je 3D.
Vraag je je af hoe de fiets werkt, is er geen elektromagnetisch systeem bij het achterwiel?
Fijne dag.
Hallo;
Ik denk ook, maar het is nog steeds onduidelijk, in ieder geval hartelijk dank voor uw snelle en precieze antwoorden.
Fijne dag.