Ik ben een student in BTS (industrieel productontwerp),
Ik ben verantwoordelijk voor het ontwerpen van een amandelcracker (mijn afstudeerproject); Ik ben op zoek naar informatie die mij kan helpen bij mijn project;
En ik wil mackets op SOLIDWORKS van een paar andere machines (welke dan ook),
Hallo, ik ben het eens met s.b over het principe van zelf zoeken (in het begin), maar niets weerhoudt je ervan om advies te vragen, technologische evolutie is het product van communicatie, de smartphone is niet uitgevonden op een enkel werkblad...
De prioriteit ligt bij het opstellen van specificaties:
- Functie van de machine: we krijgen het, amandelen kraken
- Financiële middelen: ga niet voor een oplossing die te duur is als je maar student bent, tenzij je het wilt laten borrelen maar tussen ons is een goede notenkraker genoeg voor de gemiddelde persoon dus vermijd een product dat te complex is, het heeft weinig kans om op grote schaal op de markt te worden gebracht, tenzij het multifunctioneel wordt.
- Motorisering of niet: Wil je een product als Senseo met twee knoppen maken of een systeem handmatig beheren?
- Observatie van vergelijkbare producten: tegenwoordig zijn er een heleboel notenkrakers of amandelen op de markt en het kost niets...
De vraag die je jezelf moet stellen is: Wat kan ik nog meer aan dit product toevoegen?
Mijn idee voor jou zou zijn om er een element van te maken om in de keuken op te nemen, discreet en gekoppeld aan ander keukengerei dat allemaal ter plaatse kan worden gebruikt of gedemonteerd voor "draagbaar" gebruik
Een voorbeeld: een torentje met kurkentrekker / notenkraker / peperstrooier etc. allemaal demonteerbaar.
U moet uw e-mailadres verwijderen als u natuurlijk geen tonnen SPAM met malware wilt ontvangen.
Dit is de nummer 1 regel op alle forums.
Bovendien graaf je een onderwerp uit 2017 op en de auteur van het oorspronkelijke bericht kwam nooit terug naar het forum zonder ons zelfs maar te vertellen wat de bestanden had gemaakt ( HxZXHJP98875 __ %0*$£ Gecensureerd ).
Wat het verslag betreft!!!!! Ik geef geen commentaar. :p