Wat informatie over de amandeldoos?

Hallo.

Ik ben een student in BTS (industrieel productontwerp),

Ik ben verantwoordelijk voor het ontwerpen van een amandelcracker (mijn afstudeerproject); Ik ben op zoek naar informatie die mij kan helpen bij mijn project;

En ik wil mackets op SOLIDWORKS  van een paar andere machines (welke dan ook), 

Bij voorbaat dank;

1 like

Wat staat er in het Frans?

want hier bied ik mijn excuses aan, maar de ...................... Ik begreep het niet goed

Wil je een apareil maken om amandelen van de vrucht te breken?

@+

8 likes

Zie o.a. deze link

een notenkraker

http://ww2.ac-poitiers.fr/co_meca/spip.php?article27

Casse noixLP Jean Moulin - Thouars - jaar 2004 
TP1 onderwerp: 1 Word-documentlogo de téléchargement

414 KB

TP2 onderwerp: 1 Word-document - Zelfuitpakkend archieflogo de téléchargement

1,13 MB

Modellen voor TP2 : 11 assemblages, 6 tekeningen,
23 onderdelen en 2 frames in Solidworks
logo de téléchargement

7.71 MB

Technisch bestand: 1 Word-bestandlogo de téléchargement

3.84 MB

Digitaal model: 8 assemblages, 14 tekeningen,
18 onderdelen en 3 frames in Solidworks
logo de téléchargement

10.8 MB

Modellen voor TP1 : 8 assemblages, 14 tekeningen,
18 onderdelen en 3 frames in Solidworks
logo de téléchargement

8.30 MB

TP2-modellen : 9 assemblages, 20 onderdelen,
2 frames en 2 basemaps in Solidworks
logo de téléchargement

6.93 MB

Alles in 1 overdracht (voor breedband...)logo de téléchargement

39.7 MB

@+ 

6 likes

"En ik wil mackets op SOLIDWORKS  van een paar andere machines (die van hem) zijn"

We zeggen niet "ik wil", maar ik zou het graag willen.

Wat zijn "mackets"?

12 likes

Zou een notenkraker het lukken?

1 like

Over wie heb je het, Alain?! :p

5 likes

Hallo

Ik denk dat iemand die het ambacht van design leert, moet proberen voor zichzelf na te denken in plaats van eruit te pompen wat al bestaat.

Er zijn echter tal van mogelijke oplossingen om een amandelcracker te maken.