Kilka informacji na temat pudełka z migdałami?

Witam.

Jestem studentką na kierunku BTS (projektowanie produktów przemysłowych),

Zajmuję się projektowaniem krakersów migdałowych (mój projekt na koniec studiów); Szukam informacji, które mogą mi pomóc w moim projekcie;

A ja chcę macketsy na SOLIDWORKS  z kilku innych maszyn (dowolnych), 

Z góry dziękuję;

1 polubienie

Co jest napisane po francusku?

bo tu przepraszam ale ...................... Nie rozumiałem dobrze

Czy chcesz stworzyć apareil do rozbijania migdałów o owoce?

@+

8 polubień

Zobacz ten link między innymi

Dziadek do orzechów

http://ww2.ac-poitiers.fr/co_meca/spip.php?article27

Casse noixLP Jean Moulin - Thouars - rok 2004 
Temat TP1 : 1 dokument Wordlogo de téléchargement

414 KB

Temat TP2 : 1 Dokument Word - Samorozpakowujące się archiwumlogo de téléchargement

1,13 MB

Modele dla TP2 : 11 zespołów, 6 rysunków,
23 części i 2 klatki w Solidworks
logo de téléchargement

7.71 MB

Plik techniczny : 1 plik Wordlogo de téléchargement

3,84 MB

Model cyfrowy : 8 złożeń, 14 rysunków,
18 części i 3 ramy w Solidworks
logo de téléchargement

10,8 MB

Modele dla TP1 : 8 zespołów, 14 rysunków,
18 części i 3 ramy w Solidworks
logo de téléchargement

8,30 MB

Modele TP2 : 9 zespołów, 20 części,
2 klatki i 2 mapy bazowe w Solidworks
logo de téléchargement

6.93 MB (wersja robocza)

Transfer typu "wszystko w 1" (dla łącza szerokopasmowego...)logo de téléchargement

39.7 MB

@+ 

6 polubień

"I chcę macketsy na SOLIDWORKS  z kilku innych maszyn (dowolnych)"

Nie mówimy "chcę", ale chciałbym.

Co to są "maklety"?

12 polubień

Czy dziadek do orzechów załatwi sprawę?

1 polubienie

O kim ty mówisz, Alain?! :p

5 polubień

Witam

Myślę, że ktoś, kto uczy się rzemiosła projektowania, powinien spróbować myśleć samodzielnie, zamiast pompować to, co już istnieje.

Istnieje jednak wiele możliwych rozwiązań, aby zrobić krakersa migdałowego.