Hallo, we hebben wat meer info nodig!
Het wordt alleen moeilijk met deze foto. Hoeft u geen andere documenten aan te leveren?
Wat heb je nodig?
Het is voor mijn project voor het baccalaureaat dat ik je het bestand ga sturen
Het station gemodelleerd in het bestand, het is op deze dat je het zonnepaneel moet repareren ^^ Maar ik ben gewoon bezig met de bevestiging
dossier_papier_a_rendre_pour_le_bac.odt
Hallo weer,
Heeft u plannen van het station en het zonnepaneel?
Wat zijn de beperkingen: materiaal, productieproces, kosten...
Wat zijn de specificaties: opvouwbaar, demonteerbaar, ?
Vriendelijke groeten.
De gegevens zijn onvoldoende om snel aan uw Myriiam-project te kunnen werken, u zou in ieder geval het begin van uw Solidworks-ontwerp nodig hebben met het dockingstation, het zonnepaneel op zijn definitieve positie en het scharnierprincipe dat u van plan bent te gebruiken.
Wat is precies je probleem? Heeft u problemen met het modelleren van uw scharnier of bent u op zoek naar een technische oplossing?
Het is het gemodelleerde station, maar ik heb alleen dit beeld omdat ik geen sdw op mijn computer heb.
Vervolgens moet het paneel naar achteren worden gekanteld. Maar ik heb de modellering van het station niet nodig, ik heb vooral de modellering van het paneel en de bevestiging ervan nodig:(
En de specificaties staan in het dossier van mijn project.
station_modelisee.png
Ik laat je dan over aan de goede zorgen van andere gebruikers,
Het spijt me, maar zonder de verschillende elementen te hebben die nodig zijn om uw bevestiging te maken (het dockingstation en het zonnepaneel), zie ik niet in hoe het mogelijk zou zijn om het scharnier te modelleren, behalve natuurlijk door een volledige studie van alle elementen uit te voeren.
Ik weet niet of je je realiseert hoe moeilijk het is om erom te vragen...
Je levert alleen een document aan dat geen rommel geeft, geen vorm... wij kunnen u net zo gemakkelijk voorzien van het scharnier van een koelkast als dat van de deur van een A380 aibus
Heb je een link om soliworks te downloaden? Ik zal proberen het uit te zoeken
Natuurlijk kunt u solidworks rechtstreeks downloaden van de website van de uitgever www.solidworks.com (het is een software die onderhevig is aan een licentie, ik herinner u eraan en het zal daarom alleen kunnen worden gedownload als u een onderhoudscontract heeft)
Ik denk echter dat uw school noodzakelijkerwijs een licentie heeft voor deze software en u daarom de installatie-dvd's en het serienummer van de studentenkit kan verstrekken
nou, het is niet erg, ik geef het op, maar toch bedankt :)
Conclusie van Lynkoa's Community Manager.
Ik had niet zoveel solidariteit verwacht. Ik dank alle leden van Lynkoa die de moeite hebben genomen om Myriam te antwoorden en die, ondanks de weinige informatie die werd verstrekt, hebben geprobeerd haar hun hulp en bijstand te geven.
De geest is Top, Jullie staan aan de top, gefeliciteerd allemaal.
Yves Bouthérand
Community Manager Lynkoa