Vraag service pack SW14

Hallo

Sinds maandag heb ik een nieuw CAD werkstation onder Windows 8.1 Pro. Ik heb SW 2014 SP0 in 64 bits erop geïnstalleerd met mijn originele installatie-DVD.

Ik heb sinds eind maart 2014 geen onderhoudscontract meer, maar ik wil graag het service pack 2 installeren dat tijdens mijn onderhoudscontract (28 januari 2014) is uitgebracht.

Is het mogelijk?

Bedankt allemaal!

Hoi Batch123,

Probeer in te loggen op het SolidWorks-klantenportaal en het servicepack te downloaden.

Tijdens de installatie wordt uw licentie gecontroleerd.

Ik heb nog nooit met deze zaak te maken gehad.

Hou ons op de hoogte.

Tot ziens...

1 like

Hallo Batch,

Heeft u nog uw oude werkplek waar uw solidworks is geïnstalleerd?

Als dat zo is, zou u service pack 2 moeten kunnen vinden in de solidworks-downloadmap 

en de re gebruikt voor uw installatie:)

Van mijn kant maak ik altijd een back-up van de downloads die solidworks doet, omdat het sa voorkomt dat ik opnieuw download in geval van problemen;)

Bovendien, als je nog in onderhoud was in service pack 2, zie ik geen enkele reden waarom  je het niet   zou kunnen installeren:)

Ik hoop dat ik :) heb kunnen helpen

capture_020714.jpg
1 like

Ja, ga naar het Solidworks-portaal en download uw SP2

https://login.solidworks.com/

Op mijn oude computer had ik SW2013 en ik heb de downloads op de achtergrond uitgeschakeld.

Ik heb geen inloggegevens solidworks.com

Hoe groot is dit service pack 2 voor Solidworks 2014?

Ik wilde je alleen de installatie sturen. Maar het is niet langer beschikbaar om te downloaden voor SP2...

capture.png

Het ongecomprimeerde service pack 2-bestand dat is gedownload met de solidowrks-downloadtool weegt ongeveer 370 MB:)

Voor een standaard solidworks uitvoering

Daarna weet ik niet of je een professionele of premium-versie hebt :x

@rmorel

Misschien kan ik het proberen met de SP3?

Bij voorbaat dank voor het bestand...!

Welke versie van solidworks gebruik je?

-Standaard?

-Beroeps?

"Eerste?"

Als standaard kan ik eventueel service pack 2 passeren, aan de andere kant zal ik dat niet kunnen als deze anderen
omdat ik op service pack ben voor de standaardlicentie :x

Voor de SP3 denk ik dat het ervan afhangt of je nog in onderhoud was toen hij uitkwam, maar ik ben niet 100% op ;)

Vertel het me nog eens:)

Helaas is SP3 uitgebracht nadat...

Ik heb SW2014 SP0 x64 PRO-versie

Als iemand de SP2 voor de PRO op voorraad heeft...

Arf: Ik heb helaas de SLW Standard 2014 versie

Dus ik denk dat als ik je de versie van de standaardversie van service pack 2 geef, je misschien een aantal van de opties mist die je hebt in de PRO-versie...

Ik weet niet zeker wat ik zeg, maar ik geef er de voorkeur aan om dit punt tussen haakjes te zetten, wat me belangrijk lijkt :x

Ik heb geen idee van de verschillen in versie.

Naar mijn mening is het servicepack compatibel met alle versies (naar mijn mening...).

Goedenavond BATCH,

Kun je niet vanuit je solidworks SP0 in het tabblad? Controleer de beschikbaarheid van updates en selecteer het gewenste service pack?

A+

Goedenavond. Ik bewaar altijd mijn downloads en ik maak administratieve afbeeldingen. 

Ik denk dat ik als premium ik professionele of standaardafbeeldingen kan maken

@alexandre.thellier

Uw serienummer is niet geabonneerd of is verlopen. Een actief abonnement is vereist om de volgende producten te downloaden: SolidWorks.

U kunt deze producten niet installeren of wijzigen zonder de bronbestanden.

Schakel deze producten uit of neem contact op met uw reseller om uw abonnement bij te werken.

Ik moet gewoon wachten tot iemand me een ZIP van SP2;)

Het is me gelukt om de SP2 te krijgen.

Ter info: er is geen verschil tussen de SP's afhankelijk van de versie (Pro, STD, Premium).

Bedankt!

1 like

IBD voor de info BATCH123 :)

Wees altijd voorzichtig met recente versies van WINDOWS, solidworks geeft op hun site aan welke SP solidworks op welke windows werkt.