Ik heb de variabele in de SWmoddoc.SaveAs (PathFileNamePDF) gewijzigd, ik had het volledige adres bij het bestand gezet, het werkte niet, ik heb gewoon de naam van het pdf-bestand gezet en het maakt het voor mij in dezelfde map als de slddrw, en iets anders als de map waarin ik de pdf wil opslaan al bestaat, Deze bug, kan iemand me helpen begrijpen hier is de tekst van mijn macro.
Dus met je venster hebben mijn variabelen de waarde die ik ze wil geven, maar het werkt niet zoals ik wil.
hij zal het 2014-bestand voor mij maken, aan de andere kant, als het bestand al bestaat, stopt het bij de Mkdir-regel (1e punt dat ik niet begrijp)
en hij maakt het pdf-bestand voor mij, maar aan de andere kant in dezelfde map als het actieve bestand terwijl hij het in de map van 2014 zou moeten plaatsen (2e punt dat ik niet begrijp)
Mathieu, naar mijn mening moet je [ MkDir FileNamePDF] vervangen worden door [MkDir FileNamePathPDF]
In uw macro-editor kunt u dubbelklikken op het trefwoord MkDir om het te selecteren en op F1 drukken. Hulp zal je in staat stellen om het te begrijpen.
maak de balans op, rekening houdend met de uitstekende aanbevelingen van Fgirard, en kijk misschien eens naar de vraag "mijn PDF DXF-macro: wat moet ik zeggen? " die ik heb gepubliceerd.
Anders is dit hoe ik te werk ga (zie bijlage) om een macro te debuggen wanneer deze mappen of bestanden maakt
Ik heb de 2 geprobeerd, wetende dat de variabele "FileNamePDF" oorspronkelijk de extensie heeft, maar het blijft hetzelfde, het slaat het op in de map waar het bestand actief is.