Wie kan mij uitleggen hoe smarteam (CATIA) werkt?

Hallo

Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om smarteam te openen, maar ik weet niet wat het is.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

Vriendelijke groeten

Fabian

PS sorry voor de spelfouten als die er zijn. 

Hallo Fabien,

Nu denk ik niet dat het erg mogelijk zal zijn...

Ik zou het graag willen, maar Enovia Smarteam legt zichzelf niet uit in 2 minuten en op een forum.

Dit is vooral het geval omdat elk bedrijf Smart Team aanpast aan de organisatie die voor hen is gekozen.

ENOVIA SmarTeam biedt samenwerkingsaanbiedingen gericht op productontwikkelingsprocessen, ter ondersteuning van ontwerp, engineering en bedrijfsactiviteiten. Een uniform platform voor alle SmarTeam-producten maakt samenwerking tussen gebruikers op deze verschillende gebieden mogelijk. Organisaties kunnen de oplossing schalen om samenwerking tussen wereldwijde organisaties of toeleveringsketens mogelijk te maken als dat nodig is.

Het beste is om contact op te nemen met de persoon die u de e-mail heeft gestuurd en gewoon te bepalen dat u SmarTeam niet kent, dat u nooit bent opgeleid, maar dat u openstaat voor alle trainingen, uitleg over het gebruik van SmartTeam in uw bedrijf.

Hallo Yves,

Dank u voor uw antwoorden, dus ik zal zorgen voor een uitleg van Smarteam, met ik hoop het in de praktijk te brengen.

Vriendelijke groeten