Wie gebruikt MyCADplace?

Ik wil graag een aantal dingen begrijpen over MyCADplace

• Hoe maak je een lijst met medewerkers?
  • Hoe voeg ik een bijdrager toe?
  • Hoe nodig ik een medewerker uit?
  • wat zijn de voorwaarden voor een medewerker om MyCADplace te betreden?
  • Hoe een e-mail te proeflezen Een uitnodiging verzenden
  • kunnen we een medewerker uitnodigen zonder via MyCAD te gaan?
  • Hoe weet je zeker dat de uitnodiging is verzonden en gelezen?
  • als er al een nieuwe of toekomstige werknemer is geregistreerd op de Lynkoa-site, waarom dan niet een directe link op MyCADplace (waarbij u uw nickname en e-mailadres rechtstreeks overneemt (met een link))

Dit is nog maar het begin van mijn vragen

dus als er andere gebruikers dan medewerkers zijn die MyCAD gebruiken, ben ik een en al oor

en ik wacht op uitleg

Dank u voor uw antwoorden

@+ ;-) 

5 likes

Zeer interessante post!

Ik wacht ook op de antwoorden =)

1 like

Hallo

Hier is een video om aan de slag te gaan!

http://www.youtube.com/watch?v=UfbIrirCncs

Vriendelijke groeten

2 likes

Ook interessant:) Van mijn kant heb ik getest met bestaande gebruikers, ze kregen allemaal een melding, via Lynkoa en e'mail

Aan de andere kant weet ik op de internet explorer dat er een klein probleem is met de 3D-bestandsviewer, althans in mijn bedrijf als ik ze test :x

2 likes

Hallo

Om te beginnen is de myCADplace-presentatievideo

http://youtu.be/UfbIrirCncs

Dan herinner ik je eraan dat ik elke vrijdag om 11.30 uur een gratis webinar organiseer op myCADplace. Er is nog tijd om je aan te melden voor de sessie van vandaag, of voor toekomstige sessies.

http://www.axemble.com/evenements

Om een bijdrager toe te voegen, voert u gewoon het e-mailadres in. De medewerker ontvangt alle inloggegevens om toegang te krijgen tot uw projectplaats.

De tekst van de uitnodiging is uiteraard configureerbaar.

Nee, u kunt geen medewerker uitnodigen zonder MyCADplace te doorlopen.

Op het gebied van uitnodigingen heb je tracking op myCADplace, met de mogelijkheid om de uitnodiging opnieuw te verzenden.

Als de werknemer op Lynkoa bestaat, is de link direct met behulp van zijn e-mailadres, naam, enz.

1 like

Hallo

Ik begrijp niet waarom al deze vragen?

Alles wordt heel goed uitgelegd in de MyCadPlace-help, toch?

Anders wat uitleg, zodra een project is aangemaakt, ga je erin en daar klik je ofwel op het tabblad "projectbeheer" om je lijst met medewerkers te maken met een van de drie toegangen (admin, medewerker of kijker) of je gaat naar "toegang tot documenten" om documenten te lezen of te deponeren.

Zodra een medewerker is uitgenodigd, ontvangt u een e-mail (Lynkoa-inlog-e-mail) om u te vertellen dat de persoon deel uitmaakt van het project, wanneer hij of zij toegang krijgt tot de projectlocatie.

.....

@+

aide_mycadplace.jpg
4 likes

Antwoorden in volgorde:

• Zodra uw project is gemaakt, hoeft u alleen nog maar medewerkers uit te nodigen (zie de video)
  •  Zelfde (zie video)
  •  Zelfde (zie video)
  • er zijn geen voorwaarden, behalve om gewoon lid te zijn van het Lynkoa-forum
  • Gebruik de knop Uitnodigen voor uw project
  • nee, je moet via Lynkoa gaan en dus via myCADplace
  • Over het algemeen zijn er geen zorgen, de uitnodigingen komen allemaal binnen
  • Als een werknemer al op Lynkoa is geregistreerd en u het adres invoert om hem uit te nodigen, worden in de interface de namen weergegeven die overeenkomen met uw invoer
  • ....

Vriendelijke groeten

4 likes

Bedankt @ Yves voor deze uitleg, ik heb me zojuist geregistreerd voor het webinar

@ coyote Ik lees en herlees de uitleg Ik ben goed in Chrome en opnieuw configureren onder andere gevallen om te controleren op de browser

en ik ben op het project 

Zie de thread http://www.lynkoa.com/groupes/3d/mycadplace

@+ ;-)

3 likes

@ Coyote er zijn uitleg, maar niet zo duidelijk

@yves het automatisch zoeken naar een lid niet systematisch werkt, moest ik GT22 om zijn e-mail vragen om hem uit te nodigen omdat hij niet in de lijst voorkomt onder zijn gebruikersnaam

2 likes

Wanneer u de persoon invoert die u wilt uitnodigen, is het dan de bijnaam waarnaar wordt gezocht (bijvoorbeeld coyote) of het begin van de mailbox (hetzelfde voorbeeld fbri.....)?

Een andere vraag, zijn domeinnamen verboden? Vind je @hotmail.fr leuk?

3 likes

Dus naar de uitnodigingspagina 

Ik schrijf de bijnaam van het lid automatisch, hij zet het e-mailadres in clear en + een grijze rechthoek

Ik klik op deze rechthoek waar de e-mail van de gast staat geschreven

Ik klik op toevoegen 

Het past niet in de linkerkolom van de lijst met medewerkers

Ik klik op stuur het bericht dat het mij antwoordt dat het bericht is verzonden 

maar de gast ontvangt niets en stuurt toch X keer sinds gistermiddag

Dat is mijn zorg voor het moment

Ik geef aan dat ik ben aangesteld via de maker van de beheerder op zijn MyCADplace

@+ ;-)

3 likes

Re

Ok, mijn antwoord is een beetje snel gezien de informatie op de band.

In feite wordt de lijst met medewerkers zelf gemaakt wanneer de uitgenodigde mensen verbinding maken met een of meer projecten.

Dus om een persoon uit te nodigen, moet je, om:

1- Open het project

2- Ga naar "Projectbeheer"

3-Klik op "Nodig een medewerker uit"

4- Voer helemaal bovenaan het e-mailadres van de gast in

5- Klik op "Toevoegen"

6- Klik op een van de drie toegangsrechten

7- En klik ten slotte op Uitnodiging verzenden

Wanneer de gast de uitnodiging heeft geaccepteerd, staat hij of zij in de lijst met medewerkers.

WAARSCHUWING: het is gebeurd dat de uitnodiging in de spam van de mailbox van mijn gasten is beland, omdat de uitnodiging binnenkomt met het adres cm lynkoa en niet het adres van de beheerder van het MyCad-project. EĂ©n ding om te verbeteren voor het R&D-team.

@+

3 likes

@ jmsavoyat

Ik heb net de video opnieuw bekeken

Bekijk nog eens hoe je een nieuwe werknemer uitnodigt

Ik doe hetzelfde als op deze video geschreven

en de toekomstige werknemer ontvangt niets NADA ;-(

@+ ;-)

3 likes

@ coyote

Bedankt voor het geven van deze uitleg, maar niets of gedaan

Ik moet helemaal dom zijn, dom..................; -(

Dat is precies wat ik sinds gistermiddag doe

Als we een geschiedenis vinden van berichten die via het uitnodigingsvoorstel zijn verzonden

Ik moet tussen de 10 en 20 jaar oud zijn

dus het begint moeilijk, moeilijk om het me te vertellen (ik zal niets zeggen...........................)

@+ ;-)

3 likes

Ad re,

De gast ontvangt zelfs niets in zijn spam of ongewenste e-mail?

Heeft het geen anti-spamsysteem dat een handmatige verbinding vereist?

@+

1 like

Nou, dat is het antwoord dat hij me geeft

dus ik begrijp er niets van

de gast is @ Benoit.lf

Hij volgt de com-thread

Hij zal zich zeker uitdrukken en ons alles vertellen

het is poep

@+ ;-)

3 likes

Ik heb zojuist de uitnodiging als maker verzonden

1) het werkt niet => er is een bug met hotmail

2) het werkt => er is een bug met het beheerdersaccount 

2 likes

@ coyote

Nodig je je uit om in te loggen als maker of beheerder?

want in dit project ben ik de maker, en gt22 en de beheerder

me god hem jezus lol = > aandacht  komt hij om de paim te verdelen

2 likes

Ja, ik denk dat het zal komen, je zult roesten, ;-))

en geloof me, ik ben getraind in dit soort praktijken en in alle betekenissen van het woord ....; -D.....; -D

1. Ik denk dat ik je heb gezegd hem niet uit te nodigen om het waarom en hoe te begrijpen
  2. nou je hebt het goed gedaan
  3. Je conclusie klopt niet
  4. We zijn nog geen haar verder gevorderd

.................. HIJ HIJ het is de soek ;-D ....; -D .................................

Jezus VERTELT GOD dat het probleem er is en dat het blijft bestaan

en Sint Benedictus heeft niets ;-((

huilen @ Sint Benedictus huilt

@+ ;-)

3 likes

oeps.... Bericht ontvangen niet uitgenodigd na uitnodiging.. stop* (De verversing van de site is niet snel zouden we een server hebben oververhit)

Ik beloof dat ik het niet nog een keer zal doen

Maar trouwens, "St"Benoit verschijnt in de gastenlijst en ik heb net op het opnieuw versturen van de uitnodiging geklikt.

Fout half vergeven?

3 likes