Ik wil graag een aantal dingen begrijpen over MyCADplace
Hoe maak je een lijst met medewerkers?
Hoe voeg ik een bijdrager toe?
Hoe nodig ik een medewerker uit?
wat zijn de voorwaarden voor een medewerker om MyCADplace te betreden?
Hoe een e-mail te proeflezen Een uitnodiging verzenden
kunnen we een medewerker uitnodigen zonder via MyCAD te gaan?
Hoe weet je zeker dat de uitnodiging is verzonden en gelezen?
als er al een nieuwe of toekomstige werknemer is geregistreerd op de Lynkoa-site, waarom dan niet een directe link op MyCADplace (waarbij u uw nickname en e-mailadres rechtstreeks overneemt (met een link))
Dit is nog maar het begin van mijn vragen
dus als er andere gebruikers dan medewerkers zijn die MyCAD gebruiken, ben ik een en al oor
Dan herinner ik je eraan dat ik elke vrijdag om 11.30 uur een gratis webinar organiseer op myCADplace. Er is nog tijd om je aan te melden voor de sessie van vandaag, of voor toekomstige sessies.
http://www.axemble.com/evenements
Om een bijdrager toe te voegen, voert u gewoon het e-mailadres in. De medewerker ontvangt alle inloggegevens om toegang te krijgen tot uw projectplaats.
De tekst van de uitnodiging is uiteraard configureerbaar.
Nee, u kunt geen medewerker uitnodigen zonder MyCADplace te doorlopen.
Op het gebied van uitnodigingen heb je tracking op myCADplace, met de mogelijkheid om de uitnodiging opnieuw te verzenden.
Als de werknemer op Lynkoa bestaat, is de link direct met behulp van zijn e-mailadres, naam, enz.
Alles wordt heel goed uitgelegd in de MyCadPlace-help, toch?
Anders wat uitleg, zodra een project is aangemaakt, ga je erin en daar klik je ofwel op het tabblad "projectbeheer" om je lijst met medewerkers te maken met een van de drie toegangen (admin, medewerker of kijker) of je gaat naar "toegang tot documenten" om documenten te lezen of te deponeren.
Zodra een medewerker is uitgenodigd, ontvangt u een e-mail (Lynkoa-inlog-e-mail) om u te vertellen dat de persoon deel uitmaakt van het project, wanneer hij of zij toegang krijgt tot de projectlocatie.
Zodra uw project is gemaakt, hoeft u alleen nog maar medewerkers uit te nodigen (zie de video)
Zelfde (zie video)
Zelfde (zie video)
er zijn geen voorwaarden, behalve om gewoon lid te zijn van het Lynkoa-forum
Gebruik de knop Uitnodigen voor uw project
nee, je moet via Lynkoa gaan en dus via myCADplace
Over het algemeen zijn er geen zorgen, de uitnodigingen komen allemaal binnen
Als een werknemer al op Lynkoa is geregistreerd en u het adres invoert om hem uit te nodigen, worden in de interface de namen weergegeven die overeenkomen met uw invoer
@yves het automatisch zoeken naar een lid niet systematisch werkt, moest ik GT22 om zijn e-mail vragen om hem uit te nodigen omdat hij niet in de lijst voorkomt onder zijn gebruikersnaam
Wanneer u de persoon invoert die u wilt uitnodigen, is het dan de bijnaam waarnaar wordt gezocht (bijvoorbeeld coyote) of het begin van de mailbox (hetzelfde voorbeeld fbri.....)?
Een andere vraag, zijn domeinnamen verboden? Vind je @hotmail.fr leuk?