Wie gebruikt MyCADplace?

Als je twijfelt aan mijn voornaam @Gerald, ik ben een van de weinigen die Benoit wordt genoemd en niet Benoit. Dus het komt daar niet vandaan.

Voor de zwarte lijst zijn het misschien niet alle benoits, maar alleen ik?!?         @Clémentine, zou je me dat niet hebben aangedaan? Ik weet dat ik lastig kan zijn, maar van daar naar mijn blackister!!

:-D

2 likes

Ik probeer een vervolgtruc

1 like

Ik bevestig dat bijnamen niet werken voor uitnodigingen en nooit hebben gewerkt, om de eenvoudige reden dat het nooit gepland was.

De enige manier om iemand uit te nodigen, is door het e-mailadres in te voeren.

Een paar verduidelijkingen: maak je geen zorgen als het e-mailadres dat je typt dat van een lid is.

Als u een e-mailadres invoert dat niet het e-mailadres is dat door het lid wordt gebruikt, dan moet het lid in dit geval inloggen met het ingevoerde e-mailadres....

Voor alle duidelijkheid, ik ben geregistreerd op Lynkoa met mijn persoonlijke e-mailadres.

Als ik word uitgenodigd door mijn professionele e-mailadres in te voeren, word ik gedwongen een nieuw account aan te maken met mijn professionele adres. Dus ik zal 2 accounts hebben.

Dus als u een bestaand account op Lynkoa heeft, moet u aan de persoon die u wil uitnodigen voor de projectplaats, het e-mailadres opgeven dat u gebruikt om verbinding te maken, anders loopt u het risico meerdere accounts te hebben om toegang te krijgen tot Lynkoa en myCADplace.

In de hoop duidelijk te zijn geweest, goed weekend voor iedereen

Yves

4 likes

@Yves ok voor de vermelding, het is begrijpelijk, maar de l-prompt wordt gestart via een lidadres op Lynkoa, en bovendien zijn lynkoa-accountadres. Het moet dus wel lukken!!!!

2 likes

Hallo

Sorry voor het late antwoord, de enige dag dat heel Lynkoa op een beurs is.

Ik heb de indruk dat er zeer duidelijke antwoorden zijn gegeven.

Daarnaast bereiden we een stap-voor-stap video-tutorial voor om u te helpen mycadplace beter te gebruiken: 

Voorwaarde

Initiële browserinstellingen

Mensen uitnodigen

Bestanden publiceren (CAD of niet)

...

Fijn weekend

Fred

1 like

@yves, hoe kun je naar een lynkoa-lid sturen zonder zijn e-mailadres te kennen???

Ik wil niet per se mijn e-mail geven, daarom zijn er bijnamen, toch?

@+

3 likes

Ja, ik bevestig, in mijn geval, het adres van mijn Lynkoa-account dat mijn persoonlijke adres is en dat nooit is gewijzigd, en het adres dat zonder succes naar @gt22 is doorgestuurd voor de uitnodiging.

2 likes

@gt22 ====>>>> WAS HET NIET DE DAG OM DE VRAAG TE STELLEN !!!!!!!!!

3 likes

Ja en stel je @Gerald eens voor, we zijn nog niet begonnen over de pergola:-D

2 likes

@fchosson

Heeft u mijn uitnodiging voor het Mycadplace-testproject voor de geschiedenis van de positie van weergaven ontvangen?

1 like

Hallo

Kun je het samenvatten in een enkele opmerking:

- Wie heeft de uitnodigingen verstuurd?

- Naar welke adressen zijn de uitnodigingen gestuurd? (geef de bijnamen, wij zullen de adressen vinden)

- Welke leden hebben de uitnodiging ontvangen?

- Welke leden hebben niets ontvangen? (na het checken van spam etc)

Dat zien we scherper. Hartelijk dank 

3 likes

@Benoit naar beneden wordt het een wintertuin 

2 likes

@coyotte: Ik begrijp dat je je persoonlijke adres niet wilt geven ;-)

Inderdaad, het zou ook best leuk kunnen zijn om via de bijnaam te kunnen uitnodigen...

We moeten Clémentine vriendelijk om een evolutie vragen :-)

@clémentine

Hier is een afbeelding met de namen van de servers van elk. 

Er is dus sprake van

APPLE=>@me.com --N°9 grootste bijdrager

Schepper patron die zijn ruimte aanbiedt en een ander laat beheren

Freebox=>@free.fr

Medewerker die het idee had maar nog niet reageerde

Oranje=>@orange.fr --N°1 Grootste bijdrager

Gekozen door de maker als projectbeheerder en begint zijn haar te verliezen

Microsoft = > @ hotmail.fr --Nr. 3 Hoogste bijdrager

Medewerker die de uitnodiging niet heeft ontvangen, geen spam, geen troep en die stilletjes huilt

Ze zijn allemaal lid van Lynkoa en gebruiken het adres van hun Lynkoa-account  

Het is echt samengevat

capture_pergola_projet.png
2 likes

@ Clementine 

op pagina 3 en 4 heb ik screenshots geplaatst en zie Gérald's screenshot hierboven

voor gast Benoit deed ik het via zijn mail en via zijn bijnaam x keer

De map is op zijn naam gemaakt Zie screenshot

voor David heb ik hem uitgenodigd via zijn bijnaam, dus het werkt

Het heeft ook zijn map Zie screenshot

nu hij de e-mail heeft ontvangen, weet ik het niet, maar Benoit zegt NEE

Ik ben een beheerder van de ruimte van Gérald 

Screenshots bewijzen dat er uitnodigingen zijn verstuurd

Dat is om het probleem samen te vatten

@+ ;-))

3 likes

@ Yves hallo

• SISI het werkt via bijnamen
  • en ik heb het bewijs getest en geprobeerd en goedgekeurd 
  •  

@ Benoit, ik stuur je de gast

@+ ;-)

3 likes

Ter informatie, en zoals ik terecht word genoemd als een pain in the ass van het onderwerp, realiseerde ik me dat ik sinds 13 juni geen Lynkoa-e-mails meer had ontvangen.

Ik kan geen enkele reden vinden. Geen rommel, niet op de zwarte lijst, doos verre van vol, perfecte ontvangst van alle andere normale of ongewenste e-mails...

Gebruiken anderen hier hun Lynkoa-account met hotmail? (Ja, ik weet dat het onwaarschijnlijk is)

Zou het cm@lynkoa.com adres direct door Microsoft/hotmail op de zwarte lijst kunnen zijn gezet vanwege het grote aantal dagelijkse e-mails (beste antwoord, waarschuwing, nieuw antwoord op de vraag van de abonnee, privébericht,...) en het feit dat sommige worden verwijderd zonder te worden gelezen?

2 likes

@Benoit, heb je geprobeerd in te loggen outlook.fr, omdat er een wijziging is aangebracht in het hotmail-account en misschien wordt er een automatische verwijderingsregel toegepast zonder dat je het weet!

1 like

@GT22 nee, niet met de bijnaam, in ieder geval niet thuis en het zal me verbazen als dat voor iemand anders het geval is.... Tenzij de bijnaam in het e-mailadres staat ;-)

Feit is dat het voor David werkte met zijn bijnaam

Ik schreef zijn bijnaam op in het daarvoor bestemde vak

En MyCod geeft me de link naar zijn e-mailadres

• Dus waarom en hoe
  •  Ik weet het niet
  • Het feit dat Coyote niet bekend was bij het bataljon
  • je hebt X adres

terwijl zijn gebruikersnaam en e-mailadres nu één en hetzelfde zijn, is het mogelijk dat ik het niet kan weten

@+ ;-) 

1 like