Als je twijfelt aan mijn voornaam @Gerald, ik ben een van de weinigen die Benoit wordt genoemd en niet Benoit. Dus het komt daar niet vandaan.
Voor de zwarte lijst zijn het misschien niet alle benoits, maar alleen ik?!? @Clémentine, zou je me dat niet hebben aangedaan? Ik weet dat ik lastig kan zijn, maar van daar naar mijn blackister!!
Ik bevestig dat bijnamen niet werken voor uitnodigingen en nooit hebben gewerkt, om de eenvoudige reden dat het nooit gepland was.
De enige manier om iemand uit te nodigen, is door het e-mailadres in te voeren.
Een paar verduidelijkingen: maak je geen zorgen als het e-mailadres dat je typt dat van een lid is.
Als u een e-mailadres invoert dat niet het e-mailadres is dat door het lid wordt gebruikt, dan moet het lid in dit geval inloggen met het ingevoerde e-mailadres....
Voor alle duidelijkheid, ik ben geregistreerd op Lynkoa met mijn persoonlijke e-mailadres.
Als ik word uitgenodigd door mijn professionele e-mailadres in te voeren, word ik gedwongen een nieuw account aan te maken met mijn professionele adres. Dus ik zal 2 accounts hebben.
Dus als u een bestaand account op Lynkoa heeft, moet u aan de persoon die u wil uitnodigen voor de projectplaats, het e-mailadres opgeven dat u gebruikt om verbinding te maken, anders loopt u het risico meerdere accounts te hebben om toegang te krijgen tot Lynkoa en myCADplace.
In de hoop duidelijk te zijn geweest, goed weekend voor iedereen
@Yves ok voor de vermelding, het is begrijpelijk, maar de l-prompt wordt gestart via een lidadres op Lynkoa, en bovendien zijn lynkoa-accountadres. Het moet dus wel lukken!!!!
Ja, ik bevestig, in mijn geval, het adres van mijn Lynkoa-account dat mijn persoonlijke adres is en dat nooit is gewijzigd, en het adres dat zonder succes naar @gt22 is doorgestuurd voor de uitnodiging.
Ter informatie, en zoals ik terecht word genoemd als een pain in the ass van het onderwerp, realiseerde ik me dat ik sinds 13 juni geen Lynkoa-e-mails meer had ontvangen.
Ik kan geen enkele reden vinden. Geen rommel, niet op de zwarte lijst, doos verre van vol, perfecte ontvangst van alle andere normale of ongewenste e-mails...
Gebruiken anderen hier hun Lynkoa-account met hotmail? (Ja, ik weet dat het onwaarschijnlijk is)
Zou het cm@lynkoa.com adres direct door Microsoft/hotmail op de zwarte lijst kunnen zijn gezet vanwege het grote aantal dagelijkse e-mails (beste antwoord, waarschuwing, nieuw antwoord op de vraag van de abonnee, privébericht,...) en het feit dat sommige worden verwijderd zonder te worden gelezen?
@Benoit, heb je geprobeerd in te loggen outlook.fr, omdat er een wijziging is aangebracht in het hotmail-account en misschien wordt er een automatische verwijderingsregel toegepast zonder dat je het weet!
@GT22 nee, niet met de bijnaam, in ieder geval niet thuis en het zal me verbazen als dat voor iemand anders het geval is.... Tenzij de bijnaam in het e-mailadres staat ;-)