We zijn op zoek naar vrijwillige testers om onze software voor het visualiseren en bekijken van 3D CAD-gegevens te evalueren.
Onze software kan worden gebruikt op alle soorten computers (kantoorautomatisering, CAD-werkstation, enz.) en vereist geen specifieke 3D-vaardigheden.
Het maakt het mogelijk :
Open snel 3D CAD-bestanden van meer dan 20 native formaten van toonaangevende CAD-systemen.
Conversie van bestanden naar standaardformaten.
Creatie en generatie van illustratie.
De evaluatie wordt uitgevoerd vanuit de proefversie en met behulp van een in te vullen vragenlijst die u per e-mail wordt toegestuurd.
Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan deze evaluatie, maar als u dat wenst, gebruiken we uw naam of bijnaam op de 3D Juump-website als tester van de software.
@remrem: 3D Juump is niet bedoeld om afmetingen te nemen, te knippen of te annoteren. Het is een software voor de visualisatie en conversie van 3D CAD-gegevens. Het stelt u ook in staat om 2D-illustraties te genereren. De duur van de test is minder dan 30 minuten. Het doel van de test is om de verschillende functionaliteiten van uw gegevens te testen. Ik stuur je de link in een privébericht, tenminste als je er zin in hebt, je hebt het.
@gt22 stuur ik je de link ook in een privébericht.
@benoit . LF bedankt voor de info, ik wacht op de validatie van het nieuws
@Gerald de software niet beschikbaar is op Mac en maak je geen zorgen, geen schadelijke DLL.