Hallo
Ik zou graag de opdracht "Selecteren onder assemblage" als sneltoets willen zetten, maar ik kan het niet vinden.
Heeft iemand een tip?
Bedankt.
A+
Hallo
Ik zou graag de opdracht "Selecteren onder assemblage" als sneltoets willen zetten, maar ik kan het niet vinden.
Heeft iemand een tip?
Bedankt.
A+
Hoi @ hervé
Je kunt inderdaad met een rechtermuisklik een onderdeel of een assemblage selecteren, maar het lijkt mij dat het alleen in een MEP zit.
Voor mij geldt dat ik in een assembly met subassemblies op een deel van de assembly klik, klik vervolgens met de rechtermuisknop en kies "selecteer assembly".
Daar ziet u de assemblage gemarkeerd in de FeatureManager.
@+ ;-)
Ik heb een video over dit onderwerp gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=EXkcCNuvXNs
Sneltoetsen kunnen worden geconfigureerd wanneer u met de rechtermuisknop op een opdrachtbalk klikt (open eerst een ruimte) en vervolgens op het toetsenbord aanpast.
Fijne dag.
Klik met de rechtermuisknop op een onderdeel, de eerste regel van het contextmenu biedt "Submerk selecteren".
EDIT: Ik heb de vraag verkeerd begrepen: ik kan deze functie ook niet vinden in de toetsenbordaanpassing! Het is vrijdagmiddag, ik moet me verontschuldigen!
Net als Benoit.LF. Ik kan dit commando niet vinden, maar alleen "selectie".
Dit is wat ik vind :
U kunt deze macro (precies dezelfde functie) gebruiken en oproepen met een toetsenbord.
We zijn het ermee eens, het is een hack, we zouden op een conventionele manier toegang moeten hebben tot deze functie voor sneltoetsen!
fout
@+
Heb je de verkeerde page@gt22 !!!
Het was hier dat u het had over: http://www.lynkoa.com/forum/3d/comment-faire-suivre-un-fer-plat-sur-spline
Kom op, maak je geen zorgen, het is over een paar uur weekend, je zult de druk kunnen verlichten... ;-)
en @ Benoit
Ja helemaal uit
@+
Hallo
Dank u allen voor uw antwoorden.
Dus ik was niet gek, dat kan niet.
Anders, dankzij Benoit.LF , ga ik je macro gebruiken om het misschien een beetje aan te passen, zodat het me direct naar de top brengt.
Aan de andere kant, is het normaal dat het "officiële" dialoogvenster niet wordt geopend?
Bedankt.
Het is een oude macro (voor het laatst opgenomen in 2007), het kan zijn dat het niet dezelfde functionaliteit gebruikt!
Zo niet, probeer dan de macro-opnametool te gebruiken!?