Nadat ik een 3D-dimensie van mijn solide model in solidworks heb gemaakt, wil ik deze graag kunnen weergeven na conversie naar 3D PDF.
Na verschillende tests verdwijnt de afmeting nadat het model is geconverteerd naar een 3D-PDF. Ik weet dat het gebruik van de gratis versie van Adobe (en niet accrobat) sommige elementen, zoals de textuur, onder andere doet verdwijnen.
Ik zou daarom graag de mening willen vragen van een gebruiker die dit soort dingen al heeft gedaan als het probleem voortkomt uit het feit dat ik de "gratis" versie van Adobe gebruik, en dat het mijn beoordeling op dezelfde manier doet verdwijnen als de texturen of als het probleem ergens anders vandaan komt.
Deze functie zou erg handig voor mij zijn omdat de werk-pc's zijn vergrendeld (eDrawing-installatie onmogelijk), dus mijn enige manier om een 3D-model naar de operators te sturen, is door een 3D-PDF door te nemen. Ik ken het 3D-meetinstrument in Adobe al, ik zou graag willen dat de afmeting op dezelfde manier wordt weergegeven als het 3D-gedeelte bij het openen van de 3D-PDF.
Dit is een mogelijk alternatief, hoewel ik idealiter liever de beoordeling direct had kunnen integreren.
Als deze functie nog niet beschikbaar is, hoef je alleen maar je vingers te kruisen dat deze binnenkort zal verschijnen.
Functies zoals de weergave van doorsnedeweergaven zijn aanwezig in adobe, het feit dat een basisfunctie zoals de weergave van de 3D-dimensie niet aanwezig is, leek me vreemd.
Waarschijnlijk wel, maar ik ga door de PDF omdat de pc van de persoon naar wie ik het model wil sturen geen installatie kan ontvangen (enterprise pc), dus het doornemen van de 3D pdf was de gemakkelijkste manier die ik vond.
Edit: Ik vond, inderdaad de uitvoerbare edrawing stelt u in staat om de beoordeling weer te geven en het probleem met betrekking tot de installatie te omzeilen. Bedankt voor je advies :-).