Een dia maken door hechting

Hallo, goedenavond, ik heb me op dit forum geregistreerd omdat ik een probleem heb, voor een schoolproject vroeg onze leraar ons om een dia te maken door hechting op Solidworks, maar zonder uit te leggen hoe ik dit moet aanpakken en ik kan geen bronnen of hulp vinden op internet, dus ik vertrouw op jou

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank voor uw antwoorden 

Hello@anonyme231

Een gripbarrière verschilt niet van de andere, maar dankt zijn naam aan de gebruikstoestand waardoor de hechtingscoëfficiënt groter wordt dan de slipcoëfficiënt.

Laten we een voorbeeld nemen: je hebt een glijbaan met een laadgewicht van 10 kg, hij glijdt perfect. Maar als je een ton op dezelfde glijbaan zet, dan is er een blokkade omdat de druk en dus de grip te hoog is om iets in de glijbaan te schuiven.
De Egyptenaren met hun enorme blokken voor hun monumenten begrepen al snel dat de slipcoëfficiënt het grootste probleem was dat opgelost moest worden:) Het is om dezelfde reden dat Leonardo da Vinci het eerste kogellager ontwierp (of beschreef).

Om meer te weten te komen, moet je kijken naar de wetten van mechanische verbindingen, inclusief deze die je verzoek om uitleg beantwoordt.

Vriendelijke groeten

3 likes