Hallo
In de videomodus van SW Composer wil ik een "Pauze" -afbeelding gebruiken en deze kunnen gebruiken om de video te stoppen en later te hervatten zonder indexen te gebruiken.
Hallo
In de videomodus van SW Composer wil ik een "Pauze" -afbeelding gebruiken en deze kunnen gebruiken om de video te stoppen en later te hervatten zonder indexen te gebruiken.
Hallo
Ik ben niet bekend met Composer en ik weet niet of het mogelijk is, maar een oplossing zou zijn om deze afbeelding te gebruiken als het laatste frame van een video en vervolgens met een link de tweede video direct te starten?
Er is een onderwerp dat erover praat: https://www.3dviacomposerforum.com/archive/index.php/t-369.html
Laten we eens kijken of het bij je past, en of het nog steeds relevant is, het dateert uit 2008!
In Compose Live zie ik niet in hoe we dat kunnen doen...
Als ik het goed begrijp, behalve in HTML, is het niet mogelijk.
Hallo
Zet gewoon een afbeelding neer, zet er een puls op en link naar Play "Current Position".
@+
Bestaat het al heel lang @coyote? Ik kan me niet herinneren dat ik dat in 2013 op de training heb gezien...
Ik kende deze methode, maar het vereist een pauze op een specifieke plaats. Mijn probleem is dat ik op een knop wil klikken zodat de video stopt op het moment dat ik heb besloten en met een andere knop de video hervat. Ik slaagde erin haar te laten hervatten, maar niet om haar ergens tegen te houden.
?????????????????
De pauzeknop van een video is de afspeel-pauzeknop van de speler die deze video gaat afspelen.
Waarom zou je nog een knop willen maken?
@+
@Benoit.LF,
Sinds ik Composer (2009) ken, bestaat het.
@+
De pauzeknop is handig om alle interactiviteit in de viewport te hebben en niet in de werkbalken te hoeven klikken.
Hoi allemaal
Voorlopig lijkt er geen mogelijkheid te zijn om een pictogram in de Viewport in te voegen om de video te pauzeren.
Met vriendelijke groet.
Als ik het goed begrijp, is er op dit moment geen mogelijkheid.
Dank u allen voor uw bijdragen.