Cze wszystkim
Korzystanie z SolidWorks 2020.
Ja chciałbym połączyć ze sobą te dwie owalne "patatoidalne" powierzchnie w celu uformowania objętości w której zechcę "wykopać" mniejszy i równie "patatoidalny" kształt i to bez żadnego geometrycznego związku z zewnętrznymi "ziemniakami".
Krótko mówiąc, ta skrzynia korbowa będzie wyglądać jak rodzaj wgniecionej miski.
Ta miska zostanie obrobiona z tworzywa sztucznego za pomocą CNC.
Nie wiem, jak stworzyć te tomy.... A moje poszukiwania w internecie nie przyniosły rezultatu.
Poza kilkoma tropami, ale które zawsze dotyczyły blachy.
Jestem pewien, że dla wielu z was są to podstawy SolidWorks, ale ja gram na zwłokę po popołudniu pełnym porażek...
Jestem starym początkującym i przepraszam, jeśli nie używam właściwej terminologii.
Czy ktoś może mi pomóc?
Bernard
Witam
Czy możesz podzielić się swoim szkicem?
Witam
Mam do zaoferowania rozwiązanie, ale jest to ciemna strona SolidWorks: powierzchnia
Próbowałem z funkcją Surface/Smoothing , dodając krzywą prowadzącą i oto mój wynik:

Mam nadzieję, że moja odpowiedź Ci pomoże
PS: czy myślałeś o obróbce go w ziemniaku zamiast w plastiku, aby pozostał w ziemniaku do końca?
++
Witam
Funkcja brzegowa może również robić to samo. Musisz pozostać w objętości (zakładka funkcje), a nie na powierzchni. W tym przypadku można użyć obu funkcji, a wynik jest taki sam.
Jeśli ściana ma stałą grubość, należy użyć funkcji powłoki
Jeśli grubość jest zmienna, konieczne jest wykonanie wygładzającej lub pustej granicy od górnej powierzchni do krzywej znajdującej się na dnie miski.
Zacznij od stworzenia planów.
Krzywe prowadzące są potrzebne tylko wtedy, gdy chcesz zmusić powierzchnię zewnętrzną do podążania za określonym kształtem.
Prowadnica krzywej prostej jest w tym przypadku bezużyteczna.