Verbeterde realiteit

Hallo allemaal, ik ben nieuw bij lynkoa (ontdekt  op mycadday 2016).

Hier is mijn eerste baan, ik zou graag producten willen presenteren in augmented reality zoals op edrawing  met mijn pc  omdat het op edrawing alleen werkt op ipad. Ik zocht op het web, maar moeilijk om te vinden wat ik zocht ! Dus ik roep de gemeenschap op om mij te helpen bij mijn onderzoek. Wat ik zoek is (indien mogelijk) een gratis software (omdat het een persoonlijk onderzoek niet pro), tutorial, in een woord hulp.....

Bedankt.

edrawing is ook beschikbaar op Android voor € 1,59: 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solidworks.eDrawingsAndroid

Allereerst bedankt dat je me een beetje van je tijd hebt gegeven max 59.

Maar ik begrijp dat de augmented reality-functie eDrawing alleen is ontwikkeld op de I Pad en niet werkt op Android.

Daarom ben ik op zoek om augmented reality anders te doen, het is een persoonlijke uitdaging die ik ben gelanceerd.

Vriendelijke groeten.

Hallo en welkom!

Ik raad de "Augment" -software aan die u hier vindt.

Het is natuurlijk compatibel met Android. Print gewoon een doelsteun en zwaai uw model erop.

Je kunt hier ook een kijkje nemen .

Dit is een artikel over de verschillende augmented reality-apps die je op de markt kunt vinden. Gratis of betaald.

Veel leesplezier =)

4 likes

Ik kan bevestigen dat augmented reality ook al een paar maanden bestaat op Android:

Versie 3.0.1:

* Augmented Reality (AR) functionaliteit

3 likes

Hallo en bedankt mijn vrienden,

Ik zorg voor het werk en ik kom om aan u te rapporteren.

Nogmaals bedankt.

Ja, het bestaat natuurlijk onder Android augmented reality

Zie helemaal onderaan de pagina

http://www.edrawingsviewer.com/

Hallo

Bedankt voor  je antwoord, ik ging naar de coin37coin-site   en dit is wat ik heb gevonden (bijlage).Ik zal gaan zoeken op de andere sites.

Als iemand een andere lead heeft, ben ik een koper.

Nogmaals dank aan de gemeenschap voor hun hulp bij mijn onderzoek.

Vriendelijke groeten.

realite.jpg

Ho. Ze doen een augmented reality-sectie, bieden je aan om het via Google Market te hebben ... En in feite is het een waanidee!

goed oog je hebt Obi Wan

Hallo

Nog steeds niet gevorderd over het onderwerp, sluit ik, maar ik blijf zoeken.

Bedankt.