Rzeczywistość rozszerzona

Witam wszystkich, jestem nowy w lynkoa (odkrytym  na mycadday 2016).

Oto moja pierwsza praca, chciałbym zaprezentować produkty w rzeczywistości rozszerzonej, tak jak na edrawing  na moim komputerze , ponieważ na edrawing działa tylko na iPadzie. Szukałem w sieci, ale trudno znaleźć to, czego szukałem ! Zwracam się więc do społeczności o pomoc w moich badaniach. To, czego szukam, to (jeśli to możliwe) darmowe oprogramowanie (ponieważ jest to osobiste badania, a nie pro), samouczek, jednym słowem pomoc.....

Dziękuję.

edrawing jest również dostępny na Androida za 1,59 € : 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solidworks.eDrawingsAndroid

Przede wszystkim dziękuję za poświęcenie mi trochę swojego czasu max 59.

Rozumiem jednak, że funkcja rozszerzonej rzeczywistości eDrawing jest rozwijana tylko na I Pad i nie działa na Androidzie.

Dlatego szukam możliwości zrobienia rzeczywistości rozszerzonej w inny sposób, to osobiste wyzwanie, które zostało mi uruchomione.

Pozdrowienia.

Witam serdecznie!

Polecam oprogramowanie "Augment", które znajdziesz tutaj.

Jest oczywiście kompatybilny z Androidem. Po prostu wydrukuj docelową podporę i obróć na niej swój model.

Możesz również zajrzeć tutaj.

To jest artykuł o różnych aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej, które można znaleźć na rynku. Bezpłatnie lub płatnie.

Miłego czytania =)

4 polubienia

Mogę potwierdzić, że rzeczywistość rozszerzona istnieje już od kilku miesięcy na Androidzie:

Wersja 3.0.1:

* Funkcjonalność rzeczywistości rozszerzonej (AR)

3 polubienia

Witam i dziękuję moi przyjaciele,

Zajmuję się pracą i przychodzę, aby zdać Ci sprawozdanie.

Jeszcze raz dziękuję.

Tak, oczywiście istnieje w rozszerzonej rzeczywistości Androida

Zobacz całość na dole strony

http://www.edrawingsviewer.com/

Witam

Dziękuję za  odpowiedź, wszedłem na stronę coin37coin  i oto co znalazłem (załącznik).Pójdę szukać na innych stronach.

Jeśli ktoś ma jakiś inny trop, jestem kupującym.