Witam wszystkich, jestem nowy w lynkoa (odkrytym na mycadday 2016).
Oto moja pierwsza praca, chciałbym zaprezentować produkty w rzeczywistości rozszerzonej, tak jak na edrawing na moim komputerze , ponieważ na edrawing działa tylko na iPadzie. Szukałem w sieci, ale trudno znaleźć to, czego szukałem ! Zwracam się więc do społeczności o pomoc w moich badaniach. To, czego szukam, to (jeśli to możliwe) darmowe oprogramowanie (ponieważ jest to osobiste badania, a nie pro), samouczek, jednym słowem pomoc.....
Dziękuję.
max59
1 Listopad 2015 11:56
2
edrawing jest również dostępny na Androida za 1,59 € :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solidworks.eDrawingsAndroid
Przede wszystkim dziękuję za poświęcenie mi trochę swojego czasu max 59.
Rozumiem jednak, że funkcja rozszerzonej rzeczywistości eDrawing jest rozwijana tylko na I Pad i nie działa na Androidzie.
Dlatego szukam możliwości zrobienia rzeczywistości rozszerzonej w inny sposób, to osobiste wyzwanie, które zostało mi uruchomione.
Pozdrowienia.
bart
1 Listopad 2015 14:29
4
Witam serdecznie!
Polecam oprogramowanie "Augment", które znajdziesz tutaj.
Jest oczywiście kompatybilny z Androidem. Po prostu wydrukuj docelową podporę i obróć na niej swój model.
Możesz również zajrzeć tutaj.
To jest artykuł o różnych aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej, które można znaleźć na rynku. Bezpłatnie lub płatnie.
Miłego czytania =)
4 polubienia
max59
1 Listopad 2015 16:29
5
Mogę potwierdzić, że rzeczywistość rozszerzona istnieje już od kilku miesięcy na Androidzie:
Wersja 3.0.1:
* Funkcjonalność rzeczywistości rozszerzonej (AR)
3 polubienia
Witam i dziękuję moi przyjaciele,
Zajmuję się pracą i przychodzę, aby zdać Ci sprawozdanie.
Jeszcze raz dziękuję.
Tak, oczywiście istnieje w rozszerzonej rzeczywistości Androida
Zobacz całość na dole strony
http://www.edrawingsviewer.com/
Witam
Dziękuję za odpowiedź, wszedłem na stronę coin37coin i oto co znalazłem (załącznik).Pójdę szukać na innych stronach.