Hallo aan jou. Ik heb mijn grafische kaart veranderd naar een GTX 1050 TI en sindsdien heb ik geen Realview meer. Ik denk dat SolidWorks het niet herkent. Ik heb het niet meer in de add-ons optie. Ik las op SolidWorrks over de mogelijkheid om exe RealHack te downloaden waarmee je Realview op alle niet-gecertificeerde borden kunt activeren. Omdat ik geen informaticus ben, ben ik bang om fouten te maken. Dank u voor uw advies.
Hallo
Heb je de grafische kaart geüpdatet en Solidworks en zijn add-ons gerepareerd om te zien of deze weer werkt???
http://help.solidworks.com/2015/French/SolidWorks/Install_Guide/t_repairing_installation.htm
Inderdaad, als er geen CAD-kaart (open gl), geen realview...
Op eigen risico een exi lanceren die je niet per se kent...
Het werkt voor sommigen en stelt je in staat om de realview op een videogamekaart zoals direct x te forceren
Veel plezier met zoeken
Blijkbaar (cf: https://forum.solidworks.com/thread/107706), is het niet verplicht om de exe te laden, het zou voldoende zijn om een wijziging in het register aan te brengen.
Het voordeel is dat u alleen een herstelpunt hoeft te maken (naast het maken van een back-up van het register) voordat u de wijziging aanbrengt, zodat u gemakkelijk terug kunt gaan.
Hoi allemaal
Bedankt voor je antwoorden, maar mijn computer ging kapot en de vakantie hielp niet, ik had geen tijd om te beginnen met aanpassen. Er is weer een bot gearriveerd... de miniaturen verdwijnen en maken plaats voor de SW-pictogrammen, maar willekeurig. Ik heb nog een paar haren over, ik denk dat ik ze eruit ga trekken. Maar een grote dank aan u
Gelukkig nieuwjaar 2018 voor iedereen. Toen de vakantie voorbij was, pakte ik mijn probleem direct op. Dank je wel stefbeno. Een vriend van mij volgde de link, ging door het register, liet mijn G-kaart herkennen bij solidworks en voila! RealView is hier... Ik raad de operatie ten zeerste aan aan iedereen die het bleek heeft... Maar je moet degenen die weten hoe het moet, laten gebeuren.
Een bijzondere hallo aan ac cobra 427 , ik ben een groot bewonderaar van Carroll Shelby en een gek van de Cobra 427 sreet race