Solidworks 2016 Routeringsbibliotheek Zoeken - Europese norm

Hoi allemaal

als beginner in Solidworks Routing, zou ik graag willen weten of er ergens een downloadbare bibliotheek is, om roestvrijstalen leidingen (industrie) te maken, met alle accessoires die daarbij horen. : buis, lasflens, massieve roterende flens, elleboog, gestempelde kraag; vlinderklep, klep, ...

Over het algemeen hebben we het over de diameter van de DN-buis en werken we nogal wat met Béné Inox.

Ik heb de bibliotheken van de Solidworks "Routing" content gedownload, maar niets komt overeen met de "Europese" onderdelen die ik gebruik.

Ik kijk uit naar uw feedback.

Bij voorbaat dank.

Als je een onderhoudscontract hebt, is er de Visitiv-bibliotheek, die veel dingen bevat om mee te beginnen.

1 like

Zie o.a. deze link

http://www.partcommunity.com/data/catalogs/bene_inox_raccords/fr_FR/content/01_industrie-58_robinetterie-03_vannes_papillon_guillotine.html

Ok dank je wel sbadenis ... Kunt u mij de stappen vertellen en hoe ik deze bibliotheek kan vinden? (Ik ben nieuw bij MyCad en niet gemakkelijk .....)

En bedankt gt22, maar kunnen we de hele catalogus in één keer downloaden? in plaats van stuk voor stuk? En dus moet ik voor deze oplossing alle routeringspunten en andere configureren.

Is er geen bibliotheek klaar voor gebruik in de routeringsmodus?

1 like

@ Xavier als niemand je een kant-en-klare bibliotheek met routeringspunten geeft

Misschien kun je het delen met toekomstige sollicitanten

Dus het is aan jou

U downloadt en maakt uw persoonlijke bibliotheek

met routeringspunten en verbindingen die goed verlopen

Dat is ook wat je moet weten hoe je moet geven om te ontvangen ;-)

@+

1 like

Als je onderhoud hebt, heb je een menu met sterren. (zie bijgevoegde afbeelding)

Je klikt op 3D-bibliotheken en dan heb je de routeringsbibliotheken

menu_avec_maintenance.jpg
1 like

Ok het werkt, bedankt allemaal voor jullie antwoorden.

Ik ga dit allemaal aanpakken om een bibliotheek te hebben die die naam waardig.

Heeft iemand een complete  bibliotheek gevonden???

Bedankt