Dit is de situatie, ik ben al 10 jaar zelfstandige, maar ik heb verandering nodig en snel!
Dus ik ben op zoek naar een ontwerper, vooral voor een klant waar ik momenteel mee werk, die het bestand vrij snel zou kunnen overnemen.
Ik ben bereid om de tijd te nemen, hetzij telefonisch, teamviewer, enz... om het huidige dossier uit te leggen en de andere die moeten volgen, omdat er een groot potentieel is voor toekomstige projecten.
U bent niet in de juiste sectie voor dit soort verzoeken, maar aangezien het klaar is : u kunt misschien aangeven in welke regio van de wereld en in welke stad uw klant zich bevindt, evenals de gemiddelde jaaromzet die u aan de genoemde klant weet te factureren.
Is hij een cartoonist of een ontwerper , want het is niet helemaal hetzelfde.
Sorry voor het onderwerp, u kunt het bericht indien nodig verplaatsen.
Wat het verzoek betreft, mijn klant is in de buurt van Lille, maar ik werk vanuit huis. voor de gemiddelde omzet factureerde ik vorig jaar 3400€, dit jaar zit ik al op 2900, de nog te komen rekening niet meegerekend.
Inderdaad, het is design, op het gebied van het recyclen van plastic flessen. Deze klant heeft ook een ander bedrijf op het gebied van gekoelde meubels en displays.
Aangezien ik min of meer van plan ben mijn activiteit stop te zetten, denk ik dat er de komende weken andere verzoeken van dit type zullen zijn, omdat ik na dit weekend mijn beslissing zal nemen en de aankondiging aan mijn klanten zal doen (die me zullen vragen of ik andere cartoonisten ken).
Ik ben een onafhankelijke projectingenieur in mechanisch ontwerp en ik heb mijn ontwerpbureau opgezet in de buurt van Avignon. Ik werk voornamelijk in de speciale machine. Ik ben betrokken bij alle fasen van de levenscyclus van een project (CoC-schrijven, concept, CAD, mechanische dimensionering, ISO-tekeningen, technisch schrijven, realistische weergaven, budget- en planningsopvolging, opvolging van onderaanneming en ontwikkelingshulp op de site van de klant). Ik werk op locatie of op afstand met al mijn hardware en Solidworks Premium-licentie.