Een component vinden

Hallo allemaal,

Ik ben nu op zoek naar een onderdeel waarmee ik een vloeistof (water) van 3 bar kan overbrengen, met een diameter van 1" DIAM33.7 op een slag van 2000 mm.

Ik denk aan twee buizen, een beetje zoals een krik.

Is iemand op de hoogte van zo'n systeem?

Bedankt allemaal!

Hallo

Ik heb het antwoord nog niet, maar je diameter, is het 1" of 33,7 mm?

S.B

33.7 ext DN25 1"

in 1 inch voor een run van 2 meter 

Afgezien van een flexibele of spiraalvormige buis die wordt ondersteund door een telescopische rail

Ik zie niet veel, heel eenvoudig, dat standhoudt

1. De temperatuur van het water?
  2. Heeft u specifieke beperkingen?

@+ ;-) 

1 like

Een buis met een zuiger? Of een pomp? Kun je een kleine krokodil maken van wat je maar wilt?

2 likes

Ok, geen veelvoorkomend probleem.

Dus ik denk dat het gewoon een pomp is, maar ik denk dat het niet bij jouw toepassing past.

Over een lengte van 2m, waarom niet een cilinder met een wiel en schroef, doorgaande stang.

Je gebruikt het uiteinde van de stang als zuiger en het voordeel is dat de buis als geleiding over de lengte dient.

Een voorbeeld van dit type cilinder:

http://www.directindustry.fr/prod/setec/verins-mecaniques-vis-sans-fin-vis-translatantes-41068-336428.html

S.B

1 like

Je hebt ook de opblaasbare flexibele cilinders.

Bijvoorbeeld deze, een beetje kort en een beetje zwak, maar het kunnen andere modellen zijn.

http://www.pronal.com/verin--specifique--soupleteau_cd1_19.html#tabs

S.B

Wil je uiteindelijk zoiets als een galgenslinger?

Ik ben ook voorstander van schetsen

Moet uw systeem horizontaal zijn? verticaal?

Overdracht, welteverstaan? Van de ene tank naar de andere? Is het om een niveau te variëren?

Olijfolie. Een buis met een wormschroef erin Het is net als graanschroeven, maar kleiner en de schroef berekend tot op de dichtstbijzijnde diameter met een of twee tussenliggende lagers
1 like

Druk, vacuüm, cilinder, magnetische zuigercilinder, pomp, wormschroef, kleine man die in de buis blaast!!

Aanknopingspunten genoeg!

Het is waar dat we wat meer info nodig hebben!

3 likes

Hier is wat informatie

Daaren: maximaal 4 retourtjes per dag.

Kabelketting: Juist we proberen deze oplossing niet te gebruiken voor esthetische problemen. 

Bovenaanzicht vanuit de hoek zijn de punten uitgelijnd.

course.jpg

Hallo

Sorry, maar voor mij is het nog een beetje vaag. De punten A en B liggen 2000 mm uit elkaar. Maar wat stellen deze punten precies voor? Zijn het stuwmeren? Zijn ze vol? Hebben we er toegang toe?

Verschillende mensen hebben een pomp aangeboden. Waarom zou dit niet de oplossing kunnen zijn?

Hallo

als je 3 bar hebt in tank A en 0 bar in tank B en je wilt overstappen van A naar B,

Een vloeistoftransferpomp doet het werk

Ik heb net een project gedaan met olie (die onpersbaar is!!)voor een vul- en ledigingssysteem

je kunt tot 12 balken gaan!! en 25 m stuwkrachtlengte

Een ding om naar te kijken is de maximale druk die uw tanks kunnen ontvangen!!

Maar misschien is dat niet wat je wilt doen

Denis