Vrijwilliger zoeken om jurylid te worden

Hallo

Voor woensdag 27 juni en donderdag 28 juni zijn we op zoek naar een tekenaar die graag jurylid wil zijn voor onze beroepstitel Higher Technician in Industrial Design (http://ts.cism.free.fr/) in Lyon. Dit zal bestaan uit het laten afleggen van 3 mondelinge examens door de 7 stagiairs in het gezelschap van een ander jurylid dat gewend is om het te doen en u zal kunnen begeleiden.

De voorwaarden zijn:

- Minimaal 3 jaar ervaring hebben als tekenaar/ontwerper.

- dat deze ervaring in industriële vormgeving niet langer dan 3 jaar oud is.

Een 1/2 dag "jury" training is noodzakelijk en wordt gedaan met de DIRRECTE die de pro-titel beheert.

De werkgever krijgt uiteraard net als het jurylid een vergoeding voor zijn reis- en maaltijdkosten.

Iemand interesse?

2 likes

Niet veel amateurs op dit moment ; °)

In het slechtste geval, als je het echt niet vindt, ben ik bereid me voor te stellen  ;-P

1 like

@Arnoob is leuk, maar je hebt 3 jaar ervaring in BE nodig. Maar het is oké voor over 3 jaar dan :°)]   !!

2 likes

Nog steeds geen fans?

...

Ik zal het je vertellen, maar helaas voldoe ik niet  aan dit criterium om naar te zoeken: * ontwerper * in feite weet ik niet wat je bedoelt met ontwerper :x

Hallo

Ik moet zeggen dat ik nogal in de verleiding kom

1 like

@Centor: In feite bedoelen we iemand die in een ontwerpbureau heeft gewerkt als tekenaar of ontwerper. Ik denk dat velen op Lynkoa het lukken met betrekking tot de criteria. Het is gewoon om gemotiveerd te zijn om mijn 7 stagiaires te beoordelen met de hulp van een ander jurylid  (hij is gewend om het te doen). Er is geen andere verplichting dan deze sessie van juni te doen.

@DoubleL: Dat zou een goede ervaring zijn. Altijd heel positief om op een CV te zetten.

Reiskosten gedekt, zelfs vanuit Calais? Serieus, ik kom in de verleiding...

Ik zal meer te weten komen over deze reisafstand en ik zal je morgen op de hoogte houden.

Bedankt voor uw interesse in dit voorstel!!

Van mijn kant zal ik ook moeten kijken, want ik heb een OHS-training in juni, maar ik weet de datum niet...

Hallo

Ik ben misschien geïnteresseerd, maar het probleem is dat ik op het methodenkantoor zit als methodetechnicus, ik weet niet of het geschikt kan zijn.

@hdijoux: Het maakt niet uit welke producten of methoden je hebt, je hoeft alleen maar te tekenen. Is dat het geval?

Ja, ik teken.

@hdijoux: Top! Het lijkt mij dat je uit de omgeving komt; hadden we elkaar niet eerder ontmoet op een Lynkoa-bijeenkomst?

@DoubleL: Ik heb nog geen antwoord op de reiskosten via Calais.

Ik vertel het je maandag.

Geen zorgen, als u iemand bij u in de buurt vindt, is het misschien gemakkelijker voor u