Voor woensdag 27 juni en donderdag 28 juni zijn we op zoek naar een tekenaar die graag jurylid wil zijn voor onze beroepstitel Higher Technician in Industrial Design (http://ts.cism.free.fr/) in Lyon. Dit zal bestaan uit het laten afleggen van 3 mondelinge examens door de 7 stagiairs in het gezelschap van een ander jurylid dat gewend is om het te doen en u zal kunnen begeleiden.
De voorwaarden zijn:
- Minimaal 3 jaar ervaring hebben als tekenaar/ontwerper.
- dat deze ervaring in industriële vormgeving niet langer dan 3 jaar oud is.
Een 1/2 dag "jury" training is noodzakelijk en wordt gedaan met de DIRRECTE die de pro-titel beheert.
De werkgever krijgt uiteraard net als het jurylid een vergoeding voor zijn reis- en maaltijdkosten.
Ik zal het je vertellen, maar helaas voldoe ik niet aan dit criterium om naar te zoeken: * ontwerper * in feite weet ik niet wat je bedoelt met ontwerper :x
@Centor: In feite bedoelen we iemand die in een ontwerpbureau heeft gewerkt als tekenaar of ontwerper. Ik denk dat velen op Lynkoa het lukken met betrekking tot de criteria. Het is gewoon om gemotiveerd te zijn om mijn 7 stagiaires te beoordelen met de hulp van een ander jurylid (hij is gewend om het te doen). Er is geen andere verplichting dan deze sessie van juni te doen.
@DoubleL: Dat zou een goede ervaring zijn. Altijd heel positief om op een CV te zetten.