Hallo
Als ik inzoom, kan ik in het beste geval mijn vaste lichamen niet meer zien (te klein) denk ik dat er een vaste stof is of iets anders heel ver van mijn constructie, hoe ik dit object kan vinden .
Bij voorbaat dank
Hallo
Als ik inzoom, kan ik in het beste geval mijn vaste lichamen niet meer zien (te klein) denk ik dat er een vaste stof is of iets anders heel ver van mijn constructie, hoe ik dit object kan vinden .
Bij voorbaat dank
Hallo
Twee mogelijkheden:
1) Gereedschap/montage Xpert maken. Als een element erg ver weg is van de andere, verschijnt er een fout.
2) Ga naar Extra/Opties/Systeemopties/Functiebeheer en zorg ervoor dat de optie "Dynamisch markeren" is aangevinkt. Met deze optie verschijnt er door het passeren van de lijnen (zonder te klikken) in de Feature Manager (boom) een kubus in het grafische venster die aangeeft waar het puntige element zich bevindt. Dit zal je helpen vast te stellen dat het ene element erg ver van de andere verwijderd is. Of het laat je zien dat een van de elementen een enorm volume heeft, dus daar zit het probleem.
En als je in de creatieboom op het betreffende lichaam klikt dat je niet kunt vinden.
Klik dan op normaal naar en je komt bij de solid in kwestie, toch?
Door op elk effen lichaam te klikken, zou je dat van verloren moeten vinden
Indien nodig verberg je de vaste stoffen die je hebt gevonden
En als je een vaste stof in een andere hebt, zul je die vinden
@+ ;-))
Een beetje zoals .PL maar dan omgekeerd. Als je een selectie maakt op je assemblage (als je het goed ziet) en er is geen vaste stof geselecteerd in de boom, dan moet het degene zijn waar je moeite mee hebt.
Hallo
Ik denk dat je misschien een onderdeel hebt dat heel ver verwijderd is van je belangrijkste oorsprong van assemblage.
Ik had een korte video op YouTube gemaakt over de functie "Assembly Diagnostics". Ik denk dat dit je kan helpen controleren.
https://www.youtube.com/watch?v=CncJPWm1eI0
Vriendelijke groeten