Opnieuw opbouwen bij het openen van een plan

Hallo

Ik heb een klein probleem met een montageplan, elke keer dat het opengaat, worden alle onderdelen opnieuw opgebouwd en dit zelfs na het opslaan van het plan, als ik het opnieuw open, wordt alles opnieuw opgebouwd. Ik heb het geprobeerd met de blokkeerbalk geactiveerd , maar het verandert niets . 

Hoe kan dit probleem worden verholpen ?

Bedankt

Hallo Rnathan,

Het is inderdaad erg lang, maar het is beter om een Europarlementariër te openen in vastbesloten om sneller toegang te hebben tot alle commando's.

Er is ook opening in lichte modus om snel te openen zonder toegang tot alle bedieningselementen en de preview-modus is de snelste opening, maar het blijft een preview.

Hier is een screenshot van SW 2020 SP4.

@+.

AR-https://help.solidworks.com/2020/french/SolidWorks/sldworks/t_opening_existing_documents.htm

En bekijk deze video, misschien wordt het duidelijker voor je.

https://www.javelin-tech.com/blog/fr/2021/04/minimize-solidworks-drawing-save-time/

1 like

Hallo;

Het zal ook nodig zijn om de externe referenties en de flexibele assemblages te controleren... Deze twee soorten constructies zijn zeer arbeidsintensief en worden opnieuw opgebouwd.
Een andere mogelijke weg zijn "bibliotheek"-componenten (deelfamilies) die niet alleen-lezen zijn, of met opname-opties op alle configuraties.
En tot slot, de beperkingen, als uw montage niet volledig beperkt is, verhoogt dit de reconstructietijd.
De meeste van deze instellingen zijn zichtbaar door gebruik te maken van het tabblad "Evaluatie evalueren / Evaluatie opnieuw opbouwen", dit geeft u een duidelijker idee van welke componenten opnieuw moeten worden opgebouwd.
Vriendelijke groeten.

2 likes

Hallo

Ik ken inderdaad al deze parameters, maar mijn probleem is dat zelfs als ik de assemblage opnieuw opbouw, opsla en vervolgens sluit, elke keer dat deze wordt geopend, deze opnieuw wordt opgebouwd en dit zonder dat er enige wijziging aan de onderdelen of beperkingen van de subassemblage is.