Reconstructie tekening (EPDM)

Hallo 

Ik werk dus met EPDM en als ik een onderdeel en een plan af heb moet ik de tekening archiveren.

Maar als ik dat eenmaal doe, heeft de tekening zijn titel die een ster krijgt die naar zijn naam vraagt.

Dit gebeurt, ik denk dat er een reconstructie is geweest en dat er wijzigingen zijn geweest...

maar als de Europarlementariër niet wordt gearchiveerd en ik opnieuw bouw voordat ik hem opsla, verandert er niets. Eenmaal gearchiveerd, heeft de tekening nog steeds één ster.

dit gebeurt voor een of andere Europarlementariër, dus ik denk dat er een probleem is qlq door...

ook in deze tekening heb ik een boortafel waar ik de hoogte van de lijnen heb veranderd in 5,37 mm, maar soms zet de MEP de hoogte terug op 11...

Weet je wat ik aan deze verschillende punten kan doen?

Bij voorbaat dank

Hallo

Wordt er een ster weergegeven wanneer u incheckt of wanneer u de status van uw document wijzigt?

Tijdens het archiveren (of zelfs het veranderen van status) is het mogelijk dat eigenschappen evolueren via de WorkFlow of gewoon tijdens de registratie in de kluis (doorgeven van indexen, automatisch vullen van een datum, de tekenaar,...) als gevolg hiervan ziet SolidWorks deze waardeverandering afkomstig van EPDM en beschouwt het als een verandering sinds de laatste registratie (d.w.z. de'Moment ervoor!) !

Dus laten we eens van die kant kijken.

voor sommige Europarlementariërs werkt het correct.

als ik het gearchiveerd heb (het is goed bij het archiveren, soms verschijnt de ster), soms heb ik een ster, soms niet...

Ik zal het erover hebben met mijn EPDM-leverancier...

Gebeurt dit wanneer het bestand voor het eerst wordt gearchiveerd? Als dat zo is, kan dat gemakkelijk worden uitgelegd.

in elk archief

als ik uitpak en vervolgens opnieuw archiveer, is het weer hetzelfde probleem

Archiveert u uw tekening alleen of met het 3D-model?

Als u bevestigt dat de ster (*) direct na het archiveren verschijnt en zonder enige actie van uw kant (geen herbouw, Ctrl+Q, actie op 3D,...), moet u contact opnemen met uw hotline, zij hebben toegang tot uw EPDM-instelling en kunnen live tests uitvoeren.

het 3D-model staat soms open en levert niet meer of minder problemen op.

Het is niet omdat het open is dat het elke keer de ster plaatst.