Hallo
Iemand zou een truc hebben om te herstellen, in de cartridge,
De prioriteiten van een gedetailleerd lichaam in een tekening?
Deze eigenschappen vul ik in op het niveau van het deellichaam
Bij voorbaat dank
Hallo
Iemand zou een truc hebben om te herstellen, in de cartridge,
De prioriteiten van een gedetailleerd lichaam in een tekening?
Deze eigenschappen vul ik in op het niveau van het deellichaam
Bij voorbaat dank
Hallo Max59,
Ik weet niet of je dat zou willen doen, maar als dat zo is, is hier een klein document met de uitleg
Ik hoop dat ik ;) kan helpen
Het lijkt erop dat het de bedoeling is om deze eigenschappen in de cartouche terug te vinden en niet in de omtrek.
Als iemand de oplossing heeft, ben ik er helemaal voor!!
Het doel is inderdaad om de eigenschappen van meerdere lichamen te herstellen en niet de eigenschappen van onderdelen.
Momenteel is de enige oplossing die ik heb gevonden om de notities te selecteren en ze handmatig aan de weergave te koppelen, maar het probleem is dat ze niet op de achtergrond staan...
als u uw eigendomsformulier heeft gemaakt zoals het zou moeten zijn volgens uw behoeften
evenals het titelblok door tekstvakken te maken die linken naar de
Het aanmaken van het eigenschappenformulier is essentieel om de eigenschappen aan het titelblok te koppelen.
Zie deze link
https://youtu.be/sueIfwDTW_Q
en u vindt in een vervolgkeuzemenu
uw eigendommen creëren en die in aanmerking worden genomen door SW
Zie deze tutorial in andere
Het model van het document
https://youtu.be/EzYDGFzLZgM
@+
Hallo
Ik begreep het probleem niet helemaal.
Ik tekende een frame in gelaste constructies (4 carrosserieën)
In MEP heb ik een tabel gemaakt met lijsten van gelaste onderdelen of een eenvoudige nomenclatuur waarin ik de eigenschappen van de lichamen noem en het vult elkaar goed aan:
@ Alain Bonjour
Ja, bij de tabellen vind je alle waarden
maar @max59 wil dat of een onderdeel in de cartridge van wat ik begreep uit de vraag ;-)
@+
Door de notitie te koppelen aan een veld, hebben we de eigenschappen van het veld:
Goed gecontroleerd Gelaste Delenlijst Eigenschap
Inderdaad, maar ik heb geen problemen met een stuklijst/onderdelenlijst, het probleem zit hem in het herstel in het basisplan voor de stroomsnelheden van elk lichaam.
Ja, maar het is handmatig...
Ik wil automatisch de PRP van de lichamen in de cartridge ophalen, evenals de PRP van de onderdelen
Geen andere ideeën?
Ik heb al een verbeterverzoek gedaan bij solidworks.
Wordt vervolgd...
Nou, we zullen het tegelijkertijd blijven doen in afwachting van een nieuwe functie in een toekomstige versie?.......?
Bedankt allemaal in ieder geval ;-)