Hallo
Is het mogelijk om een vormgereedschap dat op een onderdeel is gebruikt, te herstellen?
In feite is het oorspronkelijke vormgereedschap per ongeluk gewijzigd en opgeslagen. Hij is echter nog steeds in de kamer (momenteel niet herbouwd).
Hallo
Is het mogelijk om een vormgereedschap dat op een onderdeel is gebruikt, te herstellen?
In feite is het oorspronkelijke vormgereedschap per ongeluk gewijzigd en opgeslagen. Hij is echter nog steeds in de kamer (momenteel niet herbouwd).
Kunt u per ongeluk geen ctrl+Z uitvoeren op het opgeslagen deel?
Nee, want het was enkele dagen geleden...
Het was toen ik de vormtool opnieuw wilde gebruiken dat ik de wijziging aan de tool opmerkte.
Als u EPDM gebruikt, zie om de oude versie op te halen in de geschiedenis.
Als u aan een serverbedrijf werkt, kijk dan om de mogelijke back-up van de server te herstellen als die er is.
Als u lokaal werkt, zorg er dan voor dat u een automatische back-up wilt herstellen als deze bestaat en niet wordt overschreven.
Ik ga sneller om het nog een keer te doen, denk ik....
Hallo
Kijk of de back-up-/herstelbestanden nog in de oude versie zijn (als de optie is ingeschakeld).
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/HIDD_OPTIONS_BACKUPS.htm
Of tijdelijke bestanden (die verborgen zijn en beginnen met een $ voor SolidWorks).
Anders denk ik niet dat het mogelijk is.
Afgezien van het ophalen van de oude schets en het kopiëren naar een nieuw vormgereedschap.
Voor mij is dit de beste oplossing.