De waarde van een selectievakje ophalen uit een eigenschapsformulier

Hallo allemaal

Ik probeer in mijn cartridge de waarde te achterhalen van een vakje dat moet worden aangevinkt

Ik heb een formulier gemaakt waarbij ik een van de 3 mogelijke behandelingen van mijn onderdeel kies (Galva, ruw of Epoxy) In het geval van een lak heb ik mijn lijst met RAL weergegeven. Dat is OK (zie de bijgevoegde schermafbeelding)

Dus heb ik een eigenschap "Verwerken" gemaakt waar ik een keuzerondje met 3 keuzes heb geplaatst

Aan de andere kant, hoe haal je de waarde van het keuzerondje in de cartridge op? Wanneer ik een notitie invoeg die verband houdt met de eigenschap "Verwerken", blijft de notitie leeg....

Of is het niet de juiste methode?

Vriendelijke groeten

Hubert

capture.png

Hallo

In welke versie zit je en kun je een stuk mailen met het formulier zodat we wat testen kunnen doen???

1 like

Goedenavond

Sorry voor mijn late antwoord

En in feite, terwijl ik dingen keek en probeerde, realiseerde ik me, en het is vrij eenvoudig, dat je een waarde in het veld naast het labelvak moet zetten. En het is deze waarde die kan worden teruggevorderd.

Zoals wat, ik had mijn hersens een beetje meer moeten pijnigen voordat ik postte ....

Cdlt

Hubert

3 likes