Werkstroomstatus in een tekening ophalen

Hallo

Ik ben wanhopig op zoek naar een manier om de speciale "Current Status" waarde van een tekening te krijgen, zodat ik deze in het titelblok kan weergeven. Deze status komt overeen met de huidige fase van de workflow, maar ik zie niet hoe ik deze kan herstellen.

Het is me gelukt om andere eigenschappen zoals aanduiding, artikelcode, massa, etc. van het model in kaart te brengen op de tekentafel en in het titelblok, maar voor de speciale waarden zit ik droog. Ik denk echter dat het mogelijk is omdat er ook de waarde "Laatste recensie commentaar" is die ook interessant kan zijn om uit een tabel te halen.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten.

Hallo

Welke software wordt er gebruikt? Er moet een probleem zijn met de toewijzing van variabelen.

In E_PDM worden variabelen in kaart gebracht met een "PRPSHEET"-blok. Dus, in het overzicht, hoef je alleen maar de array $PRPSHEET:'STATE' in te voeren om de eigenschap STATE op te halen.

Cdt 

Als ik het me goed herinner,

u moet in EPDM controleren of de eigenschap is toegewezen en het bestandstype controleren waarop deze van toepassing is.

Zet dan de DRW-kaart erin, je moet een vak met deze eigenschap plaatsen, zodat de mapping kan worden gedaan.

Vervolgens kunt u het in het overzicht oproepen als een eenvoudige eigenschap van het DRW-bestand, d.w.z.:

$PRP:"STAAT"