Hallo
Ik heb een collega die deze boodschap heeft:

Dus ik heb 2 vragen:
- Om formalistische redenen worden alle weergaven hernoemd, hoe de link te leggen tussen de naam die in de boom wordt weergegeven en de interne naam van SW;
- Heb je de zaak ooit gehad?
- Hoe is het mogelijk om zo'n relatie op te bouwen?
Hallo @Stefbeno
wat is de SW-versie van je collega?
Hello@stefbeno
als je een super coole kerel;-) Ik ging om te zien op het Amerikaanse forum wat ze zeggen over het onderwerp.
Ik lever het aan u ruwe bekisting.
Er zijn twee gevallen
- Een bug in de 2016-versie opgelost in 2017
- De boosdoener... was een middellijn waarvan ik vermoed dat deze verband houdt met een weergave die waarschijnlijk is verwijderd ... Maar de lijn bleef... De lijn was zwart gekleurd, alsof het goed was opgelost...
In het geval dat op de Amerikaanse site wordt gevonden, zouden we moeten kijken naar de verwijderde weergaven (ik zeg niet verwijderd). Ik kon niets anders vinden over het onderwerp
Vriendelijke groeten
Zonde, want het PB lijkt in 2016 en daarna opgelost te zijn.
Ik vond iets interessanters dat werd vertaald en in PDF werd gezet omdat het een beetje lang was (zie bijlage)
Vriendelijke groeten
erreur_sur_reference_circulaire.pdf
Bedankt voor je onderzoek.
De verwijderde weergavetrack is interessant, ik weet dat het er een paar gebruikt.
Het tweede document is meer een klassiek probleem in de montagemodus. Maar ik ga ook kijken of het soms niet een referentie in de montage zou zijn die een puinhoop in de tekening zou maken.
1 like
Het plan werd uitgevoerd...
We hebben de asm heropend, er is geen fout, het is de drw, maar het duurt ongeveer 10 minuten om het te openen. We wachten tot het erop terugkomt.
1 like