Hallo
Ik wilde weten of we de opties van een nomenclatuur (koppelen aan het anker pt, type naam...) zo konden instellen dat ze automatisch worden gedefinieerd wanneer ik het invoeg.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten.
Hallo
Ik wilde weten of we de opties van een nomenclatuur (koppelen aan het anker pt, type naam...) zo konden instellen dat ze automatisch worden gedefinieerd wanneer ik het invoeg.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten.
Hallo
Ja, het moet worden gedefinieerd in de nomenclatuursjabloon:
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Bill_of_Materials_Templates.htm?id=89ced0d9816645aea653350461a807af
Hallo, om dit te doen, moet u een "persoonlijke" nomenclatuurtabel maken om het ankerpunt en de bijbehorende kolommen aan te geven.
Maak uw tabel, klik er met de rechtermuisknop op, sla op als.
Ik denk dat ik mezelf slecht heb uitgedrukt, het creëren van mijn eigen tafel Ik weet hoe ik moet doen wat ik zou willen, is dat de verschillende keuzes worden gereguleerd op wat ik wil.
Met een foto is het misschien beter.
Vriendelijke groeten.
Wanneer u een tafelmodel registreert, behoudt het niet het type nomenclatuur voor u?
Edit: Inderdaad, nee^^
Dus ik denk dat het niet mogelijk is.
Normaal gesproken is het configureerbaar.
Ik heb getest vanaf mijn SolidWorks, wanneer ik een tafel invoeg, komt deze goed overeen met het ankerpunt.
Ik denk ook dat wanneer u deze tabel opslaat in de BOM-tabelsjablonen (*.sldbomtbt) deze parameters worden goedgekeurd.
@flegendre blijft het ankerpunt goed, maar niet het BOM type blijft STD.
Vriendelijke groeten.
In uw tekensjabloon, in Documenteigenschap en vervolgens in Tabellen, heeft u "Sjablooninstellingen gebruiken" aangevinkt.
@flegendre zelfs door het vinkje bij het uitvinken van deze optie aan te vinken, verandert er niets.
Welke versie van SolidWorks?
Heb je de volgende test gedaan:
Voegt een assemblage en vervolgens de bijbehorende tabel in een tekening in. Stel de opties voor uw tabel in (ankerpunt aangevinkt, enz.....). Verwijder uw tabel en weergaven. Slaat de tekening op als sjabloon.
Doe de test opnieuw.
@flegendre: Ja, ik heb de test gedaan en het werkt niet, ik ben op SW 2014 SP2.0
Vriendelijke groeten.