Relaties en lettergroottes

Hallo

De laatste keer dat ik Solidworks gebruikte, werden relaties weergegeven naast lijnen, bogen enz., nu worden ze vierkant weergegeven op het middelpunt, of op het snijpunt bijvoorbeeld, het vervelende.

Evenzo wordt het lettertype weergegeven met een grootte van 6,35 mm in plaats van 3,50 mm, u moet de instellingen van elk document wijzigen en niet in het algemeen.

In het kantoor waar ik ben, is er niemand die de moeite neemt om me te vertellen hoe ik terug moet gaan naar de vorige versie, aangezien het lijkt alsof ze van de SP1-versie van 2016 naar de SP3 zijn gegaan.

Als je een idee hebt, dank je bij voorbaat.

Franck

relations.jpg
1 like

Bjr,

Om een probleem met schetsrelaties op te lossen, moet je naar tool==>opties==>schets en vervolgens naar relaties/snappen... En anders voor het gereedschap afmetingen==>opties==>eigenschappen van het document==>dimensionering... 05:59 uur

2 likes

Hallo

Het is vreemd. probeerde het advies van AC Cobra 427 op te volgen. en vertel ons of het werkt.

(Zo ja, vergeet dan niet AC Cobra427 ☺ te bedanken)

1 like

Hallo

Als je nog niet in SP3 bent, moet je zo snel mogelijk updaten.

Als uw collega's het probleem niet hebben, kunt u het hulpprogramma gebruiken om de instellingen te kopiëren om ze op uw computer te hervatten.

Anders kun je proberen de instellingen opnieuw in te stellen met mijn tutorial (je kunt ze later herstellen):

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Als het niet werkt, kunt u proberen de installatie te repareren.

1 like

Vreugde,

Bedankt voor de antwoorden.

Voor de reaties is het weer normaal, we weten niet hoe, maar het is terug.

Voor de offertes had ik gemerkt dat het op het niveau van het document was, en dit voor elk document.
Persoonlijk vind ik het een beetje een gedoe dat er niet voor alle documenten een algemene instelling is, elke keer als je de manipulatie opnieuw moet typen.

En deze keer merkte ik dat het beste antwoord niet van mij was (bedankt ac cobra 427)