Escalatie van Solidworks-bugs

Hallo

Deze simpele vraag, hoe kunnen we, zonder dat er een crash van solidworks is, de bugs rapporteren die we waarnemen? Ik ben in 2019 SP2 en ik merk kleine dingen op terwijl ik het gebruik die geen verband houden met de kaart of grafische stuurprogramma's ... Is er een adres of een link? Ik vraag dit alleen maar zodat ik bij SP5 kom, ik ben er niet te veel kabels blazen .... Om te gillen

Fijne dag allemaal.

Cdt.

Hallo @Fabcamp

Kunt u uw lijst van deze kleine dingen met ons delen?

Hallo

Dus vooral de meest terugkerende, in tekenen:

- op verschillende bladen, weergaven die verdwijnen, als je er met de muis overheen beweegt, worden de lijnen gemarkeerd, je kunt zien dat er een weergave is, maar deze blijft onzichtbaar en is ook niet zichtbaar wanneer de PDF wordt gemaakt... Het ergste is dat zelfs als het een eenvoudige kopie van een blad is, identiek, door van de ene naar de andere over te schakelen, de ene is nikel de andere is vervormd ...

In dit geval moet ik soms SW sluiten, een ccleaner en Rx ... om het probleem op te lossen.

- Annotatieballonnen die verdwijnen wanneer de pdf wordt gemaakt, op de pdf maar niet in de sw-tekening.

- Eentje die in ieder geval denk ik, zeker niet gerelateerd is aan grafische drivers en erg vervelend, als je een nomenclatuur maakt, koppel je deze eerst aan een weergave, dan, zodat andere weergaven verwijzen naar deze eerste gemaakte nomenclatuur, ga je naar de eigenschappen van de weergave, En je koppelt het aan "nomenclatuur 1" bijvoorbeeld, sinds 2019 is deze lijst leeg, ik moet mijn bubbels maken met tekst op deze andere weergaven, omdat ik deze nomenclatuur niet kan ophalen.

In 3D:

- Kan geen vlakken of randen selecteren, zelfs niet met filters (dit is willekeurig).

- Als ik "selecteer andere" gebruik om te zoeken naar een achtervlak enz., opent zich een venster zoals op SW met alle mogelijke gezichten in de gezichtslijn van de muis, maar zelfs als ik mijn muis over een selectie beweeg, weet ik niet met welk gezicht het overeenkomt omdat het niet wordt gemarkeerd in de 3D.

Er zijn ook tijdelijke bestanden die slecht sluiten, en als ik een recent geopende wil verwijderen, ben ik gedwongen SW te sluiten...

En gisteren had ik 2 keer dat ik het scherm eerder had bevestigd ... maar hier denk ik dat het grafisch is... maar waarom heeft het alleen Mnt? ...

Ik denk dat het zo'n beetje allemaal uit het geheugen komt...

Cdt.

erreur_nvidia.jpg
2 likes

Voor de laatste moet je de driver veranderen, over het algemeen biedt SW ten minste 2 mogelijke versies van de driver dezelfde combinatie van kaart / versie van SW.

4 likes

Ja, alles wat je zegt wijst op een probleem 

videokaart 

Dus zoals Steffeno zegt

Test een andere bestuurder die door SW wordt herkend

@+

2 likes

Dat is het probleem... Het moet ongeveer 4 maanden geleden zijn dat we onder 2019 zijn geweest, onder SW 2017, in het begin werd mijn Quadro 1000 M grafische kaart (ja, ik ben niet de best uitgeruste ;)) erkend door SW in 2017 en vervolgens tegen het einde, sinds de SP5 misschien, ze hebben het niet langer gecertificeerd, wanneer we naar hun site gaan ... Dus ik heb het niet over de 2019 .... Anders denkt u ook dat het een grafisch probleem is, ook met betrekking tot het koppelen van stuklijsten en het sluiten van tijdelijke  bestanden? Ik heb mijn twijfels over de QD zelf... ;)

1 like

Het is nog erger dan dat ;) ... Ik ging gewoon terug om te zien, soms heb ik iets gemist, als ik mijn configuratie invoer, mijn HP Z1-werkstationcomputer van de eerste generatie, biedt de SW-site me niet alleen mijn grafische kaart niet aan, maar bovendien laat het me alleen de keuze om SW17 te selecteren ... en niet 2019.. oO Dank u Dassaut ^^

1 like

Probeer dit stuurprogramma  dat niet is getest voor mijn deel 

niet gemakkelijk om een driver te vinden voor quadro M 1000

Test om compatibele W 10 te zien

@+ ;-)

https://www.solvusoft.com/fr/update/pilotes/carte-graphique/nvidia/quadro/1000m/model-numbers/

Ja, ik heb ook net een controle dito sw en Nvidia Ik vond je op mijn vorige antwoord een link die een m 1000 drivers voor w 10 aangeeft

Kijk of het geschikt is

Maar het is ook tijd om je mobiele telefoon te veranderen om te zien wie het kan zijn, want dan wordt het moeilijk om te werken 

@+

Ik ben nog steeds onder W7 voor het moment ... :/ Aan de andere kant zag ik op de site dat ze certificeren voor M 2000 en M 3000 ... misschien zou de M 1000 compatibel zijn?

Op de website van Nvidia is er een recente driver (https://www.nvidia.fr/Download/driverResults.aspx/146016/fr), het kan het proberen waard zijn. Wat grappig is, is dat het dezelfde driver is voor W7 en W10.
Het is niet gecertificeerd, maar de certificering speelt vooral in op het feit dat je SW-ondersteuning niet kunt bellen voor een grafisch bugprobleem met dit soort stuurprogramma's.

Het probleem dat SW oudere producten niet opvolgt, gaat hand in hand met het feit dat SW slechts 3 versies van zijn eigen software ondersteunt.

1 like

Ik ga deze inderdaad proberen, vanaf 11/04 ... Aan de andere kant, wat betreft de nomenclaturen met betrekking tot weergaven, heb je dit probleem niet aan jouw kant in 2019 SP2? ...

OM TE GILLEN? ... In feite moet ik een Chinees exemplaar van Windows 7 Pro ^^

nvidia.jpg

Ben ik de enige die dit probleem heeft met stuklijsten met betrekking tot tekeningaanzichten?

En om terug te komen op de stuurprogramma's die u voorstelt @stefbeno, de "425.31-quadro-desktop-notebook-win8-win7-64bit-international-whql", niet passeert zoals weergegeven in de afbeelding die hierboven is bijgevoegd ... Ik kwam een stuurprogramma tegen dat passeert en het is de meest recente die ik heb kunnen installeren: "377.55-quadro-grid-desktop-notebook-win8-win7-64bit-international-whql" ... Ik zei tegen mezelf dat het het "GRID" is dat het verschil maakt... maar wat is het raster? ... Ik vond toen een andere dito die me recenter leek... "411.63-quadro-grid-desktop-notebook-win8-win7-64bit-internationale-whql" met raster ook... Maar dezelfde installatiefout... HET GAAT ME TE BOVEN... Om te gillen

Hallo

Geplande veroudering of technologisch tekort komt op hetzelfde neer.

Het is niet grappig voor jou.

Je ziet hoe het gaat zitten met de zelfrijdende auto. Je wordt plotseling om 4 uur 's ochtends aangehouden in het open landschap op een dag met een sneeuwstorm en zonder netwerkdekking met een bericht op het scherm

U moet de driverpatch laden om opnieuw te kunnen beginnen.

Afbreken, negeren, opnieuw proberen. Je hebt geen beheerdersrechten om de patch te laden. En dan sta je in de schijnwerpers voor General Motors, die niet met pensioen is gegaan,  in tegenstelling tot de andere generaal die je moet onthouden.

Maar er is vooruitgang geboekt in 20 jaar omdat een verwende oude generaal eindelijk met pensioen is gegaan.

Je herinnert je General Failure en zijn schattige steunbetuiging: "Druk op een willekeurige toets om te annuleren".

Moed, de toekomst is voor verbonden objecten :-)

Vriendelijke groeten

PS: Voor GRID heeft het te maken met virtuele slots die  betere prestaties bieden dankzij de versnellingsmogelijkheden van virtuele GPU's. Het is duidelijk dat het ook uw CPU of een andere GPU kan gebruiken als deze te weinig wordt gebruikt.

https://www.nvidia.com/content/dam/en-zz/Solutions/design-visualization/documents/186850_NVIDIA_GRID_vPC_SolutionOverview_NV_US_WEB.pdf

1 like

Bedankt voor je antwoorden, ik heb ook net gemerkt dat er de Quadro M1000M en de 1000M, verschillend dus, en de laatste driver voor mijn kaart (Quadro 1000 M) is de 377.55 compatibel gelukkig met w10 weer ... maar niet gecertificeerd op Sw2019 ... Cdt.