Hallo
Dus vooral de meest terugkerende, in tekenen:
- op verschillende bladen, weergaven die verdwijnen, als je er met de muis overheen beweegt, worden de lijnen gemarkeerd, je kunt zien dat er een weergave is, maar deze blijft onzichtbaar en is ook niet zichtbaar wanneer de PDF wordt gemaakt... Het ergste is dat zelfs als het een eenvoudige kopie van een blad is, identiek, door van de ene naar de andere over te schakelen, de ene is nikel de andere is vervormd ...
In dit geval moet ik soms SW sluiten, een ccleaner en Rx ... om het probleem op te lossen.
- Annotatieballonnen die verdwijnen wanneer de pdf wordt gemaakt, op de pdf maar niet in de sw-tekening.
- Eentje die in ieder geval denk ik, zeker niet gerelateerd is aan grafische drivers en erg vervelend, als je een nomenclatuur maakt, koppel je deze eerst aan een weergave, dan, zodat andere weergaven verwijzen naar deze eerste gemaakte nomenclatuur, ga je naar de eigenschappen van de weergave, En je koppelt het aan "nomenclatuur 1" bijvoorbeeld, sinds 2019 is deze lijst leeg, ik moet mijn bubbels maken met tekst op deze andere weergaven, omdat ik deze nomenclatuur niet kan ophalen.
In 3D:
- Kan geen vlakken of randen selecteren, zelfs niet met filters (dit is willekeurig).
- Als ik "selecteer andere" gebruik om te zoeken naar een achtervlak enz., opent zich een venster zoals op SW met alle mogelijke gezichten in de gezichtslijn van de muis, maar zelfs als ik mijn muis over een selectie beweeg, weet ik niet met welk gezicht het overeenkomt omdat het niet wordt gemarkeerd in de 3D.
Er zijn ook tijdelijke bestanden die slecht sluiten, en als ik een recent geopende wil verwijderen, ben ik gedwongen SW te sluiten...
En gisteren had ik 2 keer dat ik het scherm eerder had bevestigd ... maar hier denk ik dat het grafisch is... maar waarom heeft het alleen Mnt? ...
Ik denk dat het zo'n beetje allemaal uit het geheugen komt...
Cdt.
erreur_nvidia.jpg