Hoi allemaal Ik ben op zoek naar een realistische weergave van mijn product met SolidWorks, PhotoView360 module.
Het beeld wordt foutloos gegenereerd, maar het is onvolledig: de weergave stopt op driekwart van de hoogte van het product, alsof een uitsparing het verhindert om verder te gaan. (Zie PC) De afbeelding is onbruikbaar. Weet u waar dit door komt en wat er moet worden opgelost om dit probleem op te lossen? Bij voorbaat dank voor uw antwoorden,
De PhotoView 360 Options PropertyManager beheert de PhotoView 360-instellingen, inclusief de grootte van de uitvoerafbeelding en de kwaliteit van de render.
Om deze PropertyManager te openen :
Als PhotoView 360 is ingeschakeld, klikt u in de DisplayManager op PhotoView-opties .
Hiermee stelt u de grootte van de uitvoerafbeelding in op een standaardbreedte en -hoogte. U kunt ook de instellingen selecteren die op de huidige camera zijn toegepast of aangepaste waarden instellen.
Uitvoer Afbeeldingsgrootte - Afbeeldingsbreedte
Hiermee stelt u de breedte in, in pixels, van de uitvoerafbeelding.
Uitvoerafbeeldingsgrootte - Afbeeldingshoogte
Hiermee stelt u de hoogte in, in pixels, van het uitvoerframe.
Consistente verhoudingen
Behoudt de huidige beeldverhouding van breedte en hoogte van de uitvoerafbeelding.
Beeldverhouding van de camera gebruiken
Hiermee stelt u de verhoudingen van het uitvoerbeeld in op basis van de verhoudingen van het gezichtsveld van de camera. Beschikbaar als de huidige weergave door een camera wordt bekeken.
Achtergrondverhoudingen gebruiken
Hiermee stelt u de verhoudingen van de uiteindelijke weergave in op basis van de beeldverhouding van de achtergrondafbeelding. Als deze optie is uitgeschakeld, wordt de achtergrondafbeelding vervormd. Beschikbaar als de huidige scène een afbeelding als achtergrond gebruikt. Deze instelling wordt genegeerd wanneer Beeldverhouding camera gebruiken is ingeschakeld.
Beeldformaat
Wijzigt het bestandstype van gerenderde afbeeldingen.
Standaard afbeeldingspad
Hiermee stelt u het standaardpad in voor weergaven die zijn gepland via Taakplanner.
Dank u voor uw antwoorden! Het was inderdaad een probleem met de vloer die slecht gepositioneerd was, dus ik heb hem verschoven en mijn beeld is onberispelijk.