Hallo
We hebben een logo gemodelleerd (zie bijlage) en we willen graag hetzelfde type rendering maken als de foto's hieronder.
Met Visualize worstelen we een beetje, we willen graag een beetje hulp.
ASA-V2 logo. SLDPRT (5,9 MB)
Hallo
We hebben een logo gemodelleerd (zie bijlage) en we willen graag hetzelfde type rendering maken als de foto's hieronder.
Met Visualize worstelen we een beetje, we willen graag een beetje hulp.
Hallo
Na wat onderzoek en een paar proeven, als het het schaduweffect is dat je wilt, heb je Visualize pro nodig (ik had het niet zo onmogelijk om dit schaduweffect te hebben). Ik denk dat je Photoview moet gebruiken als je in dezelfde situatie zit als ik
Met Visualize std kunnen we uiteindelijk niet veel doen?
Ik vind het vrij krachtig en erg snel voor kwaliteitsweergaven (vooral met de denoiser), maar onvermijdelijk zijn er meer opties met de Pro-versie (vooral het maken van video's)
Aan de andere kant, als ik een opmerking mag maken, om dezelfde weergave te krijgen als op de gepresenteerde afbeeldingen, moet je de binnenkant van je logo uithollen om dit effect van markering in de schaduwen te hebben (ik weet niet of het heel duidelijk is wat ik zeg...)
Iets in deze stijl, het uithollen (schoner dan ik) van de binnenkant van het logo en het herwerken van de lichten voor het spel van schaduwen
Hallo LL
Het zit 'm allemaal in de kunst van het verlichten
Voorbeeld van rendering uitgevoerd op Visualize Standard.
het is veel krachtiger dan Photoview, maar de filosofie is een beetje anders.
Op het net vind je veel tutorials:
Tutorial visualiseren